| کد خبر: 164561 |

◄ پروژه‌های نیمه‌تمام حمل‌ونقلی و مسکن کردستان بررسی شد

استاندار کردستان در دیدار با وزیر راه و شهرسازی وضعیت مسکن و راه‌های استان را بررسی کرد.

تین نیوز

استاندار کردستان در نشست کاری با وزیر راه و شهرسازی آخرین وضعیت شاخص‌های حوزه حمل‌ونقل و مسکن استان را گزارش داد و گفت: افزایش تعداد پروازهای تهران به سنندج و بالعکس نیاز استان بوده و پس از بررسی شرایط ارتقای تعداد پروازها در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان، بهمن مرادنیا از سفر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه‌ها به دستور وزیر راه و شهرسازی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در این سفر از روند اجرایی پروژه‌های احداث راه‌آهن همدان به سنندج، گردنه صلوات‌آباد و قطعات کریدور شمال به جنوب بازدید می‌شود که ضمن بررسی مشکلات پروژه‌ها و شرایط سرعت بخشیدن به آن‌ها فراهم خواهد شد.

استاندار کردستان به مذاکره در خصوص پیگیری پرداخت مطالبات پیمانکاران حوزهٔ راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: از طریق معاون برنامه‌ریزی وزیر راه و شهرسازی و با هماهنگی سازمان برنامه‌وبودجه امیدواریم در آیندهٔ نزدیک این مطالبات به پیمانکاران پرداخت شود.

مرادنیا عنوان کرد: وزیر راه و شهرسازی دستور تفویض اختیار اجرای تقاطع غیر هم‌سطح سه‌راهی مریوان به جهت انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی آن به اداره‌کل راه شهرسازی را صادر کرد.

استاندار کردستان افزود: در خصوص کمک به اجرای برخی پروژه‌های بهسازی و آسفالت نواحی منفصل شهری نایسر و حسن‌آباد و نیز واگذاری زمین به بخش خصوصی جهت اجرای مجتمع فرهنگی تفریحی‌ورزشی و کمک به بافت‌های فرسوده توافقات خوبی با وزارت راه و شهرسازی به عمل آمد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.