| کد خبر: 164516 |

جاده های خراسان رضوی مه گرفته و لغزنده است

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارش باران و پدیده مه گرفتگی برای دومین روز موجب لغزندگی سطح جاده ها و کاهش دید افقی رانندگان در برخی مناطق این استان شده است.

تین نیوز

مدیر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارش باران و پدیده مه گرفتگی برای دومین روز موجب لغزندگی سطح جاده ها و کاهش دید افقی رانندگان در برخی مناطق این استان شده است.

به گزارش تین‌نیوز، ابراهیم نصری  افزود: بر اساس تصاویر دریافتی از سامانه های نظارت تصویری و گزارش راهداران، پدیده مه گرفتگی که از دیروز بر برخی محورهای استان حاکم شده بود امروز نیز در جاده های مشهد- کلات در محدوده گردنه گوجگی، باغچه - نیشابور در محدوده گردنه شریف آباد و آزادراه مشهد- باغچه تداوم دارد که موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است.

وی گفت:هم اکنون بارش باران در جاده های کوهستانی مشهد- کلات، درگز- قوچان و آزادراه مشهد- باغچه گزارش شده که موجب لغزندگی این مسیرها شده است .

نصری خاطرنشان کرد: بارشهای روزهای گذشته تنها موجب آبگرفتگی و انسداد مسیر روستایی چاهشور در جاده خواف - سلامی به طول 2 کیلومتر شده بود که عصر دیروز پس از فروکش کردن سیلاب این مسیر بازگشایی شد.

به گزارش ایرنا، خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که 6 هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن روستایی است. این استان علاوه بر 51 گردنه به طول 545 کیلومتر در جاده های بین شهری، 172 گردنه به طول 574 کیلومتر در جاده های روستایی و 136 محل کولاک و مه گیر به طول 586کیلومتر دارد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.