| کد خبر: 164483 |

◄ راه‌آهن باید برای استقبال از قطار کرمانشاه صبور باشد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی عدم استقبال زیاد از راه‌آهن کرمانشاه را طبیعی دانست و گفت: شرکت راه‌آهن باید در برابر این عدم استقبال صبور باشند همان‌گونه که مردم 18 سال منتظر افتتاح این خط ماندند.

تین نیوز

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس  عدم استقبال زیاد از راه‌آهن کرمانشاه را طبیعی دانست و گفت: شرکت راه‌آهن باید در برابر این عدم استقبال صبور باشند همان‌گونه که مردم 18 سال منتظر افتتاح این خط ماندند.

به گزارش تین‌نیوز، عبدالرضا مصری گفت: مسئولان راه‌آهن درباره تاریخ و زمان سفر از طریق راه‌آهن کرمانشاه اطلاع‌رسانی خوبی نداشته است  بنابراین همان‌گونه که مردم 18 سال برای آمدن قطار صبوری کردند شرکت راه‌آهن هم باید تحمل داشته باشد.

او گفت:  طی راه‌اندازی قطار، به‌صورت نمایشی یکی دو سرویس به مشهد رفت درحالی‌که پس‌ازآن هنوز مردم از ساعات حرکت، قیمت و خدمات ارائه‌شده اطلاعی ندارند.

مصری افزود: رفته‌رفته مردم نسبت به استفاده از قطار اقدام می‌کنند اما لازم است مسئولان نیز برنامه‌های قطار را اعلام کنند زیرا تاکنون حتی یکی از مسئولان راه‌آهن برنامه‌های سفر با قطار را اعلام نکرده است.

به گزارش مرصاد، مصری خاطرنشان کرد: تنها در یکی دو سفر نمایشی اخیر قیمت بلیت کرمانشاه-مشهد حدود 150 هزار تومان عنوان شد همچنین می‌بایست ساعات حرکت و رسیدن مسافران نیز بررسی شود که مسافران در ساعات مناسبی به مقصد برسند.

نماینده مردم کرمانشاه گفت:  مردمی که 18 سال منتظر آمدن قطار بودند هم باید توجه بیشتری به این ناوگان داشته باشند.

در روز 27 اسفندماه سال گذشته پس از سال‌ها وعده افتتاح راه‌آهن کرمانشاه در آیینی رسمی با حضور رئیس‌جمهوری، هم‌زمان با افتتاح ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه، نخستین قطار مسافری در مسیر کرمانشاه - مشهد، راهی مشهدالرضا (ع) شد. این قطار در اولین روز فروردین 97، ساعت 10 روز چهارشنبه با پنج واگن و 200 مسافر وارد ایستگاه راه‌آهن مشهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.