| کد خبر: 164481 |

80 درصد روستاهای ارومیه از راه آسفالته مناسب برخوردارند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه از برخورداری 80 درصدی روستاهای شهرستان ارومیه از راه آسفالته مناسب خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه از برخورداری 80 درصدی روستاهای شهرستان ارومیه از راه آسفالته مناسب خبر داد.

 
به گزارش تین‌نیوز، صادق حبیب زاده در حاشیه جلسه بررسی وضعیت آسفالت راههای روستایی ارومیه گفت: شهرستان ارومیه  دارای 611 روستا است که از این تعداد 472 روستا آسفالت شده است و مابقی روستاها به توجه به تعداد خانوار و اولویت بندی در برنامه کاری این اداره قرار دارد.
 
وی  ادامه داد: عملیات لکه گیری مسیر قوشچی بطرف قره باغ به طول 25 کیلومتر در روزهای آغازین سال  جدید به اتمام رسید.

حبیب زاده با اشاره به وجود اختلاف ارتفاع بین آسفالت و شانه راه که خطراتی برای کاربران جاده ای ایجاد میکند، گفت: در همین راستا اصلاح شانه خاکی محورقوشچی به قره باغ به طول 30 کیلومتر انجام گرفت.

وی بازگشایی مسیر قره باغ به سمت آغ زیارت را از اهم اقدامات انجام گرفته در این محور برشمرد و یادآور شد:مسیر قره باغ به سمت آغ زیارت  که بر اثر رانش ترانشه مسدود شده بود به طول یک کیلومتر بازگشایی شد.

به گزارش ایسنا، حبیب زاده عملیات جاده ای مربوط به حوزه راهداری و راهسازی در بخش انزل شهرستان ارومیه را از پروژه های اولویت دار این دستگاه اجرایی عنوان کرد و  گفت: 50 درصد روستاهای بخش انزل از راه آسفالته برخوردارند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.