| کد خبر: 164446 |

◄ برترین فرودگاه‌های سال 2017 از نظر مسافران

براساس نظرسنجی که از 600هزار مسافر در 343 فرودگاه در 84 کشور انجام شد، برترین فرودگاه‌های اصلی جهان که بیش از 40 میلیون مسافر را سالانه جابه‌جا می‌کنند معرفی شدند

تین نیوز

براساس نظرسنجی که از 600هزار مسافر در 343 فرودگاه در 84 کشور انجام شد، برترین فرودگاه‌های اصلی جهان که بیش از 40 میلیون مسافر را سالانه جابه‌جا می‌کنند معرفی شدند

در این نظرسنجی به ترتیب فرودگاه‌های بمبئی و دهلی از هند، تورنتو کانادا و رم ایتالیا به‌عنوان برترین فرودگاه‌های جهان ازنظر مسافران انتخاب شدند.

برخی فرودگاه‌ها به‌قدری وسیع و با امکانات هستند که مسافران آن‌ها از ماندن در فرودگاه هم لذت خواهند برد به‌طوری‌که حتی علاقه‌مند هستند شب را در فرودگاه بمانند. 

فرودگاه چاتراپاتی شیواجی ماهاراج (Chhatrapati Shivaji Maharaj)، دومین فرودگاه بزرگ هند است که شش سالن استراحت، 21000 متر فروشگاه و 5200 جای پارک مخصوص مسافران دارد. در این فرودگاه همچنین نمایشگاهی از آثار هنری و خلاقانه مردم محلی به نمایش گذاشته‌شده است.

فرودگاه بین‌المللی ایندیرا گاندی (Indira Gandhi International Airport) اتاق‌هایی برای مراقبت از کودکان، یک فروشگاه لباس M&S و چندین رستوران دارد.

فرودگاه تورنتو پیرسون (Toronto Pearson) نیز همانند فرودگاه بمبئی یک نمایشگاه دائمی برای سرگرم کردن مسافران دارد علاوه‌بر این‌ها برای افرادی که مجبورند مدت زمان طولانی را در فرودگاه بمانند تورهای جذابی برگزار می‌کند.

فرودگاه لئوناردو داوینچی-فیومیچینو (Leonardo da Vinci-Fiumicino) شهر رم نیز پنج سالن استراحت جداگانه، یک هتل هیلتون لوکس و امکانات اسپا دارد.

فرودگاه نیوکسل انگلستان نیز توانسته است بعنوان برترین فرودگاه اروپا که بین دو تا پنج میلیون مسافر را جابه‌جا می‌کند معرفی شود. فرودگاه نیوکسل  نیز سه سالن استراحت مجزا، یکی مخصوص مسافران پروازهای بریتیش ایرویز، یکی برای خانواده‌ها و دیگری مخصوص بزرگسالان با امکانات ویژه و پذیرایی دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.