| کد خبر: 164342 |

◄ دلیل کناره‌گیری معاون نوسازی شهرداری تهران پس از استعفای نجفی

: در این تغییر و تحول وظیفه خود دیدم، از سمت خود کنار روم تا مدیریت جدید با دست باز فرد مورد نظر خود را برای اداره بخش نوسازی شهر منصوب کند.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران که هم‌زمان با استعفای محمدعلی نجفی اقدام به کناره‌گیری از سمت خود کرده بود در حاشیه مراسم زونمائی از سایت شفاف‌سازی مالی شهرداری، دلیل کناره‌گیری خود را احساس مسئولیت و وظیفه دانست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، میرصادقی با اشاره به این‌که وظیفه خود دیدم از سمت مدیریت عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران کناره‌گیری کنم، اظهار کرد: در این تغییر و تحول وظیفه خود دیدم، از سمت خود کنار روم تا مدیریت جدید با دست باز فرد مورد نظر خود را برای اداره بخش نوسازی شهر منصوب کند.

وی در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: در رویکرد جدید مدیریت شهری با توجه به هماهنگی دولت و شهرداری تهران مانیفست جدیدی در حوزه نوسازی تعریف شد که بخش‌های عمده‌ای از بودجه آن قرار بود، در سال جاری توسط دولت و شورا تامین شود که امید می‌رود در دروه مدیریت جدید پیگیری آن به مانند گذشته باشد.

میرصادقی دلیل اصلی کناره‌گیری از سمت خود را این‌گونه عنوان کرد: به آقایان نجفی و حجت قول همکاری داده بودم و همکاری ما با یکدیگر می‌توانست این فرایند و برنامه‌ریزی را تعریف کند که با استعفای دکتر نجفی، ادامه این همکاری قطعا مشکل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ریل‌گذاری‌های لازم به منظور نوسازی بافت‌های فرسوده در 7 ماهه گذشته انجام شده و امید می‌رود در آینده دوستان براساس برنامه‌ریزی در این مسیر حرکت کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.