| کد خبر: 164283 |

روز گذشته برگزار شد:

نشست مشترک انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی با هیئت آفریقایی

در این نشست توافق شد که از طریق ارتباطات آتی بین انجمن ایران و انجمن‌های حمل‌ونقلی مرتبط در کشور آفریقای جنوبی، نسبت به گسترش فعالیت‌های تجاری مابین دو کشور همکاری لازم به عمل آید.

تین نیوز

نشست مشترک هیئت حمل‌ونقلی و تجاری آفریقای جنوبی با هیئت‌مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی برگزار شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران هیئت حمل‌ونقلی و تجاری آفریقای جنوبی با هیئت‌مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی بازدید کرد.

با توجه به موفقیت چشمگیر عملیات نمونه حمل چندوجهی، تحت کنوانسیون TIR و E.TIR در کشورمان که اخیراً با تلاش امور کارنه تیر اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران انجام شد و مورد توجه جهانی قرار گرفت، این انجمن روز گذشته میزبان هیئتی متشکل از مقامات حمل‌ونقلی و بخش تجاری کشور آفریقای جنوبی همراه با مسئولین اتحادیه بین‌المللی حمل‌ونقل جاده‌ای (IRU) بود.

طی این نشست که به درخواست هیئت مزبور و به‌منظور آشنایی بیشتر با امکانات کشورمان درزمینه استفاده بیشتر از شیوه فوق صورت گرفت، مسئولین انجمن به ارائه پاورپوینت و تبادل اطلاعات مربوط به تاریخچه انجمن و همچنین قابلیت‌های حمل‌ونقل استثنائی کشورمان در عرصه حمل کالا پرداخته و به پرسش‌های هیئت مزبور در خصوص چشم‌اندازها و راهکارهای توسعه همکاری‌های آتی درزمینه حمل‌ونقل بین‌المللی بین ایران و کشور آفریقای جنوبی تحت کنوانسیون تیر پاسخ دادند.

 در این نشست توافق شد که از طریق ارتباطات آتی بین انجمن ایران و انجمن‌های حمل‌ونقلی مرتبط در کشور آفریقای جنوبی، نسبت به گسترش فعالیت‌های تجاری مابین دو کشور همکاری لازم به عمل آید.                                    

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.