| کد خبر: 164240 |

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران خبر داد:

◄ ۱۷۱۸ مراجعه به اورژانس فرودگاه مهرآباد در ایام نوروز

بیش از هزار و 718 مورد اورژانسی در مدت‌زمان ۲۴ اسفند ۹۶ تا ۱۸ فروردین ۹۷ به ایستگاه‌های اورژانس فرودگاه مهرآباد مراجعه نموده بودند.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران با تقدیر از عملکرد اورژانس این فرودگاه در ایام نوروز گفت: از ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ تا ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ بیش از هزار و 718 مورد اورژانسی به ایستگاه‌های اورژانس فرودگاه مهرآباد مراجعه کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‌نیا گفت: از آغاز پروازهای نوروزی یعنی در ۲۴ اسفند ۹۶  با جلسه ایی با اورژانس فرودگاه مهرآباد در خصوص اقدامات ویژه به مسافرین در این مدت مذاکراتی انجام شد و مقرر گردید علاوه بر ایستگاه‌های ثابت اورژانس در فرودگاه مهرآباد یک ایستگاه شبانه‌روزی مجزا نیز در طول این مدت به مسافرین خدمات اورژانسی ارائه نماید .

وی گفت: بیش از هزار و 718 مورد اورژانسی در مدت‌زمان ۲۴ اسفند ۹۶ تا ۱۸ فروردین ۹۷ به ایستگاه‌های اورژانس فرودگاه مهرآباد مراجعه نموده بودند که از این تعداد تقریباً ۳۰ نفر به بیمارستان‌های تهران جهت خدمات پزشکی  منتقل شدند.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد تأکید کرد که اورژانس فرودگاه در طول عملیات نوروزی حدود ۱۲۴ مورد نیز اعزام به محل برای ارائه خدمات پزشکی اقدام کرده و بقیه موارد به‌صورت سرپایی و در محل درمان شده‌اند.

صفی‌نیا ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی اورژانس فرودگاه مهرآباد از عملکرد آن اظهار رضایت کرده و گفت تلاش برای رضایتمندی صددرصدی مسافرین فرودگاه مهرآباد ادامه دارد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.