| کد خبر: 164217 |

نقص جاده در شمال اردبیل علت اصلی تصادفات

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: نقص جاده در شمال اردبیل از عوامل اصلی وقوع تصادف و حوادث محسوب می‌شود.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: نقص جاده در شمال اردبیل از عوامل اصلی وقوع تصادف و حوادث محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت فتاحی، رئیس پلیس راه استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها و تحلیل تصادفات جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد: محورهای مواصلاتی شمال استان اردبیل دارای نقاط حادثه‌خیز متعددی بوده و در مجموع در وضعیت نامناسبی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه نقص جاده در شمال اردبیل از عوامل اصلی وقوع تصادف و حوادث محسوب می‌شود، افزود: سیستم روشنایی نامطلوب، خط‌کشی ضعیف و جاده‌های نامناسب و کم‌عرض از جمله مواردی است که نیازمند اصلاح در نقاط حادثه‌خیز است.

رئیس پلیس‌راه استان اردبیل از وقوع 67 درصد تصادفات استان در شمال اردبیل خبر داد و تصریح کرد: بیشترین فراوانی تصادفات مربوط به ساعات 4 تا 8 بعدازظهر بوده که 30 درصد از تصادفات را شامل می‌شود.

فتاحی افزود: سه مقوله عامل انسانی، وسیله نقلیه و جاده از عوامل وقوع تصادف و حوادث جاده‌ای عنوان شده و با وجود اینکه در کل کشور تخطی از قوانین راهنمایی و رانندگی و عوامل انسانی مهمترین علت وقوع حوادث عنوان می‌شود، در محورهای مواصلاتی شمال استان نقص جاده‌ها بر این موضوع غالب بوده و نمی‌توان به تنهایی بر روی اشتباهات رانندگی بزرگنمایی کرد.

وی با اشاره به اینکه برای نقاط حادثه‌خیز استان اردبیل نیازمند برنامه ریزی ویژه‌ای هستیم، گفت: بودجه مناسب برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز شمال استان تخصیص داده نشده و فرمانداران و مسئولان اجرایی باید به صورت جدی پیگیر این موضوع باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.