| کد خبر: 164190 |

◄ رشد محسوس پرواز و جابه جایی مسافر از فرودگاه کرمانشاه

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از رشد 16 درصدی اعزام و پذیرش مسافر و افزایش هشت‌درصدی پرواز این فرودگاه در سال 96 خبر داد.

تین نیوز

 مدیرکل فرودگاه استان کرمانشاه درباره رشد 16 درصدی پرواز و جابه‌جایی مسافرفرودگاه کرمانشاه عنوان کرد: در سال گذشته، تعداد 5هزار و 867 پرواز از فرودگاه کرمانشاه انجام شد که نسبت به سال 95 رشد هشت‌درصدی داشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه کرمانشاه، مجتبی بیاتی افزود: طی سال گذشته درمجموع 699  هزار  و  92 مسافر  از فرودگاه کرمانشاه جابه‌جا شدند که نسبت به سال 95 رشد 16 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه میزان بار جابه‌جاشده توسط مسافران در طول یک سال اخیر را  4149 تن اعلام کرد و گفت: این شاخص نیز نسبت به سال 95 رشد 14 درصدی پیداکرده است.

بیاتی اظهار کرد: با توجه به نقش بی‌بدیل فرودگاه‌ها در توسعه استان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های مهم اقتصادی و مواصلاتی و همچنین نقش آن‌ها در رونق و گسترش صنعت گردشگری و توسعه استان از جنبه‌های مختلف،  بر آن هستیم تا ضمن تداوم روند رشد پروازها، با برقراری مسیرهای پروازی جدید سهم خود را در رضایت مردم شریف و توسعه استان به‌خوبی ایفا کنیم.

 فرودگاه کرمانشاه به‌عنوان فرودگاه هاب منطقه غرب کشور در سال 1350 تأسیس شد و اکنون با انجام  بیش از 120 پرواز برنامه‌ای هفتگی توسط 9 شرکت هواپیمایی  به هفت مقصد پروازی داخلی و خارجی، نقش به سزایی در جابه‌جایی مسافران استان‌های غربی کشور دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.