| کد خبر: 164174 |

◄ واکنش به فیلم منتشر شده از سرگردانی مسافران در فرودگاه کیش

اگر فردی با قیمت 800 هزار تومان بلیت تهیه کرده است می‌تواند اعلام کند تا این موضوع پیگیری شود.

تین نیوز

روز گذشته در شبکه‌های مجازی فیلمی از فرودگاه کیش منتشر شد مبنی بر اینکه تعدادی از مردم با بلیتی با قیمت 20 تا 30 هزار تومان خود را به کیش رساندند، اما در زمان بازگشت با قیمتی بالغ بر 800 هزار تومان مواجه شدند. در این فیلم عنوان شد برخی از مسافران به دلیل نداشتن پول خرید بلیت 800 هزارتومانی ناچار شدند شب را در فرودگاه سپری کنند در همین راستا این موضوع را از مدیرکل فرودگاه کیش پیگیری کردیم.

عزت‌الله محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص این مسئله توضیح داد: از روز 17 فروردین‌ماه بسیاری از مردم بدون اینکه بلیت بازگشت خود را تهیه کنند با بلیت‌های 20 تا 30 هزارتومانی خود را به کیش رساندند در راستای همین موضوع ما از همین تاریخ حدود 9 پرواز فوق‌العاده از مسیر کیش به تهران گذاشتیم.

وی افزود: صحبت‌های منتشر شده در این فیلم مبنی بر فروش بلیت 800 هزار تومانی اصلاً درست نیست و تمام بلیت‌ها در فرودگاه کیش با قیمت مصوب فروخته شد.

محمدی با تکذیب این موضوع که برخی از مسافران شب را به دلیل بالا بودن قیمت بلیت، در فرودگاه سپری کردند، گفت: هیچ مسافری به دلیل بلیت، شب در فرودگاه نمانده است و ما هیچ سندی مبنی بر اینکه بلیت 800هزار تومانی به فروش رفته باشد پیدا نکردیم.

مدیرکل فرودگاه کیش با بیان اینکه جو فرودگاه آرام است و در حال حاضر هیچ مشکی وجود ندارد، تصریح کرد: این موضوع به طور کلی جمع شده است و اگر فردی با قیمت 800 هزار تومان بلیت تهیه کرده است می‌تواند اعلام کند تا این موضوع پیگیری شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اصغر میلانی 1 0

    بلیط 800 نبود، حدود 550 الی 650 بود. صحبت های این بنده خدا هم فقط برای خودش خوبه. کسانی که مثل ما امسال به کیش سفر کردند، این موضوع را مشاهده کردند