| کد خبر: 164161 |

◄ چرا پروازهای نوروزی فرودگاه بندرعباس افزایش نیافت؟

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی بندرعباس از افتتاح سالن جدید پروازهای ورودی این فرودگاه هم‌زمان با آغاز پروازهای نوروزی و رشد یک‌درصدی پروازها خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی بندرعباس از افتتاح سالن جدید پروازهای ورودی این فرودگاه همزمان با آغاز پروازهای نوروزی و رشد یک‌درصدی پروازها خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، محمود امانی نبی به افتتاح سالن ورودی فرودگاه بندرعباس همزمان با  اولین پرواز ورودی نوروز  خبر داد و گفت: ساخت یک سالن ورودی واحد و درخور مسافران در این فرودگاه به دلیل چند مجرا بودن ورودی آن لازم بود.

او در ادامه گفت:  ایجاد کانتر مخصوص پاسخگویی ایرلاین‌ها اقدامی دیگر در راستای تکریم مسافران نوروزی است که در این فرودگاه انجام شد.

امانی در ادامه گفت: در این کانتر که با نظارت مستقیم مدیر ترمینال اداره می‌شد، نمایندگان ایرلاین‌ها حضور داشتند تا در صورت بروز تأخیر، مسافران بتوانند بدون حضور در دفاتر ایرلاین‌ها به پیگیری وضعیت پرواز خود بپردازند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی بندرعباس در ادامه به رشد یک‌درصدی جابه‌جایی هوایی در این فرودگاه خبر داد و گفت:  در ایام سفرهای گردشگری امسال  ۶۷۸ پرواز ورودی و خروجی در این فرودگاه انجام شد  و ۷۱ هزار و ۹۵۲ مسافر نوروزی از طریق این فرودگاه جابجا شدند.

او گفت: شهرهای تهران، شیراز، کیش، مشهد و رشت را به ترتیب پر رفت‌وآمدترین مقاصد فرودگاه بین‌المللی بندرعباس در ایام نوروز بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امانی درباره پروازهای فوق‌العاده این فرودگاه در ایام نوروز گفت:  در ایام نوروز ۳ پرواز فوق‌العاده از فرودگاه بندرعباس به جزیره ابوموسی به‌منظور رفاه حال گردشگران انجام شد.

او درباره علت عدم‌تغییر محسوس در پروازهای این فرودگاه گفت: ازآنجاکه سازمان هواپیمایی کشوری هواپیمایی فلای‌دبی را ملزم به کاهش تعداد پروازهای خودکرده است، تعداد پروازها به مقصد دبی از فرودگاه بین‌المللی بندرعباس کاهش‌یافته است و همین مسئله باعث شد رشد تعداد پروازهای این فرودگاه در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته محسوس نباشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.