| کد خبر: 164152 |

◄ آزادراه تبریز- سهند 150 میلیارد تومان برای تکمیل نیاز دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی از تبادل قرارداد سرمایه‌گذاری آزادراه تبریز سهند خبر داد و گفت: با تجمیع اعتبارات تا پایان امسال بخشی از این طرح زیر بار ترافیک خواهد رفت.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی از تبادل قرارداد سرمایه‌گذاری آزادراه تبریز-سهند خبر داد و گفت: با تجمیع اعتبارات تا پایان امسال بخشی از این طرح زیر بار ترافیک  خواهد رفت.

به گزارش تین‌نیوز، حبیب‌الله طاهرخانی گفت: بخش بزرگی از اتوبان تبریز-سهند تکمیل‌شده است و برای انجام باقیمانده پروژه نیز مصوبه‌ای از طرف هیات وزیران برای عقد قرارداد مشارکت با سرمایه‌گذار اخذشده است.

او در نشست مشترک با معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان اسکو درباره جزئیات این قرارداد و تأمین اعتبار پروژه گفت: در این مصوبه ۶۰ درصد هزینه توسط سرمایه‌گذار تأمین‌شده و ۴۰ درصد بقیه نیز متعلق به دولت و شرکت عمران شهرهای جدید است.

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی آزادراه تبریز - سهند  به طول 22 کیلومتر در سال ۱۳۸۴ آغاز شد و در حال حاضر۹کیلومتر آن کامل شده است و  اتمام کل طرح به حدود 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مهم‌ترین مطالبه مردم  سهند خدمات حمل‌ونقل جاده‌ای است و خدمات روبنایی و زیربنایی  باید به‌سرعت با همکاری مسئولین کشوری و استانی حل و آزادراه تبریز - سهند نیز تکمیل شود.

محمدصادق پور مهدی گفت: بسیاری از مشکلات مسکن مهر که در دیگر شهرهای جدید کشور وجود دارد با تعامل و همفکری مسئولین در شهر سهند حل‌شده و لازم است مسائل بهداشتی، امنیتی و فرهنگی این شهر نیز با حداقل امکانات موجود برطرف شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.