| کد خبر: 164136 |

عابدزاده در دیدار نوروزی با کارکنان سازمان مطرح کرد

◄ برنامه‌ریزی برای اتصال فرودگاه امام به مناطق جدید

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در دیدار نوروزی با کارکنان، مدیران و معاونان سازمان گفت: با توجه به نام‌گذاری سال 1397 توسط مقام معظم رهبری به سال «حمایت از کالای ایرانی» نقش و وظیفه ما در صنعت حمل‌ونقل هوایی نسبت به سال‌های گذشته سنگین‌تر شده است.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در دیدار نوروزی با کارکنان، مدیران و معاونان سازمان گفت: با توجه به نام‌گذاری سال 1397 توسط مقام معظم رهبری به سال «حمایت از کالای ایرانی» نقش و وظیفه ما در صنعت حمل‌ونقل هوایی نسبت به سال‌های گذشته سنگین‌تر شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، علی عابدزاده ابتدا از تمامی دست‌اندرکاران صنعت حمل‌ونقل هوایی ازجمله کارکنان سازمان هواپیمایی کشوری، فرودگاه‌ها، شرکت‌های هواپیمایی، گمرک، حراست، نیروهای امنیتی و انتظامی و ... به دلیل همکاری در عملیات سفرهای نوروزی امسال تشکر و قدردانی کرد.

وی، افزود: اکنون نگاه دولت، مجلس و نظام به سازمان و صنعت نسبت به گذشته تغییر کرده است و این امر به دلیل نوع فعالیت و حضور پررنگ شما درصحنه است و همان‌طور که شاهد بودید در دو سال گذشته مصوباتی جهت توسعه جایگاه سازمان هواپیمایی کشوری و حمل‌ونقل هوایی از تصویب نمایندگان محترم مجلس گذشت که با موافقت دولت سازمان هواپیمایی کشوری به یک سازمان خاص تبدیل شد.

عابد زاده بابیان اینکه «سازمان هواپیمایی کشوری سازمانی اثرگذار است» خطاب به کارکنان سازمان افزود: نقش ما در صنعت حمل‌ونقل هوایی کلیدی است و توسعه ناوگان، فرودگاه‌ها و حمل‌ونقل هوایی را شما رقم می‌زنید بر همین اساس جهت‌دهی به برنامه‌های صنعت از وظایف ماست و شما نقش بی‌بدیلی در این توسعه‌خواهید داشت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: با فعال کردن فرودگاه‌های سایر مناطق می‌توان بیش از این از امکانات و ظرفیت استان‌ها و صنعت استفاده کرد چراکه ضرر زمانی رخ می‌دهد که بهره‌برداری از ناوگان کاهش و شرکت‌های هواپیمایی درگیر مسائل حاشیه‌ای شوند.

وی با تأکید بر اینکه بحث پروازهای منطقه‌ای یکی از اقدامات مهم جهت فعال شدن فرودگاه‌های غیرفعال باید در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: در نظر داریم پروازهای فرودگاه امام را به  نقاط جدید در منطقه متصل کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، در ادامه تأکید کرد: بخش خصوصی کلید نجات صنعت حمل‌ونقل هوایی یکی از نقاط قوت سازمان درک این موضوع است و ثروتی که در اختیار بخش خصوصی قرار دارد باید با تدابیری که توسط شما اندیشیده می‌شود در بخش‌های دیگر صنعت سرمایه‌گذاری شود.

عابد زاده با تأکید بر این‌که باید به لحاظ مقرراتی، اقتدار و جسارت سازمان هواپیمایی کشوری که درگذشته لطمه دیده است، تقویت و بازسازی شود، از کارکنان سازمان خواست، شرکت‌ها را برای حضور و برقراری در سایر مسیرها تشویق کنند و همچنین تسهیل گری در فعالیت‌های سازمان ازجمله صدور گواهینامه‌ها، مجوزها و ... سرعت ببخشند.

وی همچنین تأکید کرد: باید از رهاورد سوانح و رویدادهایی که درگذشته در صنعت رویداده است درس گرفته و از بروز سوانح احتمالی در آینده جلوگیری کنیم و همچنین با همدلی همفکری بتوانیم منشا خدمات بیشتری باشیم.

در این دیدار معاونان و مدیران سازمان ضمن تبریک سال جدید به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و برنامه‌های پیش رو پرداختند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.