| کد خبر: 164091 |

◄ باید بر تعهدات خود تا پایان کار پایبند باشیم

اعضای شورای شهر و شهردار قول داده‌اند که برای قبول هیچ پستی، مسند خود را ترک نکنند و امیدوار هستم به این موضوع توجه شود.

تین نیوز

خزانه‌دار شورای شهر تهران در تشریح مخالفت خود با استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران، گفت: ما در قبال ارای مردم مسئول هستیم و باید بر تعهدات خود تا پایان کار پایبند باشیم.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، حسن رسولی با اشاره به عمکرد موفق شهردار تهران طی دوران حضور در ساختمان بهشت، اظهار کرد: پیش از انتخاب محمد علی نجفی، در دیداری که با وی داشتیم از او سوال کردیم که آیا قلب شما مشکلی ندارد، وی اعلام کرد که قلبش همانند فردی 45 ساله کار می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: پس از آن، با شهردار تهران عهد کردیم که به پاستور نرود و قصد حضور در دولت را نداشته باشد که دکتر نجفی این موضوع را نیز با قاطعیت هم پذیرفتند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به بودجه سال 97 ، اظهارکرد: در قالب یکی از بند‌های بودجه سال 97، شهرداری اجازه پیدا کرد که از تهاتر برای برطرف کردن بدهی‌های خود استفاده کند ضمن اینکه برای خطوط مترو نیز فاینانس تامین شد.

رسولی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این مهم که برای نخستین بار تسهیلات ارزی برای شهرداری در نظر گرفته شد در کنار آن، اوراق مشارکت را نیز برای شهرداری محقق گردید، ابراز داشت: امروز  بحث ما فقط بحث شهرداری تهران نیست، در حال حاضر روابط با دولت و مجلس برقرار است، مبارزه با فساد اجرایی شده و ظرف 7 ماه و نیم گذشته حتی گزارش یک مورد سوء مدیریت و اختلاس از زیر مجموعه شهرداری تهران گزارش نشده است.

وی با بیان این‌که،  «اعضای شورای شهر نمایندگان مردم شهر تهران هستند» گفت: ما وکیل مردم هستیم، یک جریان فکری مشخص از ما حمایت کرده و باید به این مسائل توجه شود، با کناره گیری نجفی، سازمان‌دهی مجدد ابرسازمانی مانند شهرداری کار بسیار دشواری است و به سادگی ممکن نخواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به محرز نشدن دلایل استعفای شهردار تهران، افزود: دلیل اصلی شهردار تهران برای استعفا برای شورای شهر محرز نیست و از شهردار تهران درخواست می‌کنم که به رای شورای شهر مبنی بر جلوگیری از استعفا تمکین کند.

خزانه دار شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر و شهردار قول داده‌اند که برای قبول هیچ پستی، مسند خود را ترک نکنند و امیدوار هستم به این موضوع توجه شود.

به گفته رسولی در مدت حضور نجفی در شهرداری تهران،حتی یک ریال اختلاس در شهرداری صورت نگرفته و این موضوع بسیار قابل توجه است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.