| کد خبر: 164083 |

جلسه بررسی استعفای شهردار تهران

◄ الویری: هنوز به‌طور قاطع دلیل استعفای شهردار تهران را نمی‌دانیم

علت استعفای شهردار تهران هنوز کاملاً محرز نیست و علاوه بر موضوع بیماری، علت‌های دیگری نیز برای استعفای شهردار تهران مطرح است و هنوز به طور قاطع به این نتیجه نرسیده‌ایم که دلیل استعفای دکتر نجفی چه چیزی است.

تین نیوز

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران درچهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران و در جلسه‌ای که به منظور بررسی استعفای محمدعلی نجفی از شهرداری تهران برگزار شد، گفت: در دوره اول شورای شهر تهران شاهد بودیم که تزلزل ایجاد شده در شهر، تبعاتی به دنبال داشت که رفع آن به سختی ممکن شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مرتضی الویری با اشاره به تغییرات در حوزه‌های مدیریت به ویژه یک مدیریت کلان، دشوار است، اظهار کرد: یکی از مهمترین عملکردهای 7 ماهه گذشته، مقابله با فساد و پاکدستی در شهر بود. بر اساس 2 بخشنامه شهردار، تا حدود زیادی با فساد در شهرداری تهران مقابله شده است.

الویری در ادامه سخنان خود، افزود: برنامه‌ریز بودن و تجربه کار شهردار تهران در برنامه‌ریزی بسیار قابل توجه است، مجموعه بدنه 600 نفره از نخبگان شهری جمع آوری شده‌اند تا برنامه سوم شهرداری تهران تدوین شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در خصوص رابطه شهردار تهران با مجلس و دولت اذعان کرد: رابطه خوب نجفی با دولت و مجلس سبب شد بسیاری از مشکلات شهر تهران برطرف شود.

الویری خاطرنشان کرد:  علت استعفای شهردار تهران هنوز کاملاً محرز نیست و علاوه بر موضوع بیماری، علت‌های دیگری نیز برای استعفای شهردار تهران مطرح است و هنوز به طور قاطع به این نتیجه نرسیده‌ایم که دلیل استعفای دکتر نجفی چه چیزی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.