| کد خبر: 164063 |

پرواز همدان - تهران برقرار شد

مدیر فرودگاه همدان گفت: نخستین پرواز دو سویه همدان - تهران امروز (شنبه) توسط هواپیمایی ای.تی.آر که بعد از توافق برجام توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر خریداری شده بود، انجام شد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه همدان گفت: نخستین پرواز دو سویه همدان - تهران امروز (شنبه) توسط هواپیمایی ای.تی.آر که بعد از توافق برجام توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر خریداری شده بود، انجام شد.

سهراب کلوندی افزود: مسافران اولین پرواز تهران - همدان با پرواز هواپیمای ایران ایر، با استقبال فرماندار، شهردار و جمعی از مدیران استان وارد همدان شدند.

وی اضافه کرد: پرواز تهران - همدان - تهران با پیگیری های استاندار و نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی از امروز برقرار شده و با برنامه ریزی انجام شده به صورت روزانه انجام می شود.

وی با بیان اینکه این پرواز به جز روزهای چهارشنبه و جمعه در مابقی روزهای هفته به صورت رفت و برگشت انجام می شود، افزود: استاندار همدان با جدیت دنبال برقراری این پرواز بود تا جایی که بر زمان و ساعت نشست و برخواست هواپیما نیز نظارت داشت.

مدیرفرودگاه همدان گفت: به طور حتم برقراری این پرواز علاوه بر آسان سازی در آمد و شد مسافران، استفاده بهینه از وقت و فرصت، موجب کاهش آمار سوانح جاده ای می شود.

کلوندی بیان کرد: یکی از بسترهای مهم برای توسعه گردشگری وجود حمل و نقل هوایی است بنابراین از این ظرفیت می توان برای شناساندن این استان به ویژه در رویداد 2018 بهره گرفت.

در حال حاضر پروازهای همدان - مشهد و همدان - کیش در روزهای شنبه و سه شنبه با هواپیمای ام.دی و فوکر 100 از فرودگاه همدان انجام می شود.

به گزارش ایرنا، سال گذشته 42 هزار و 264 مسافر و 476 هزار و 592 کیلوگرم کالا در 292 پرواز از طریق فرودگاه این استان جابجا شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.