|
کد خبر:
164028
|
بازدید های سایت :
۴۱۸۱۱
اخبار مرتبط
ارسال نظر
اخبار مهم
- هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
- رشد ۱۰ برابری صادرات راه آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
- بررسی تاثیر عملیات موشکی ایران بر نقشه ترانزیتی سرزمین های اشغالی
- با مسیر ریلی تبریز آذربایجان، مرکز هاب لجستیکی منطقه بیشتر آشنا شویم
- سخت گیری افغانستان برای تردد ناوگان ایرانی
- برنامه ریزی چین برای ساخت مرکز حمل و نقلی در ازبکستان جهت ارتقا مسیر تا اروپا
- دورخوردگی از نوع ایرانی!
- وقتی اعداد سخن می گویند؛ چرا نام ایران در لیست بزرگترین بنادر جهان وجود ندارد؟!
- جنگ کریدورها| هند و یونان علیه چین و ترکیه؛ جایگاه ایران کجاست؟
- درخواست رئیس کل گمرک برای تعیین تکلیف مدیریت هماهنگ مرزی
- تعرفه خدمات فورواردری افزایش یافت
- رشد ۱۳ درصدی صادرات به افغانستان
- کریدور BTK در ایستگاه پایانی تکمیل
- بررسی راهکارهای توسعه حمل و نقلی ایران و روسیه
- صف انتظار ناوگان حمل و نقل ایرانی در افغانستان به صفر رسید
- عبور کریدور شمال به جنوب از مسیر ریلی تبریز
- کریدور میانی ترکیه و سرنوشت ترانزیت ایران
- فرصتی در رویکرد چین و اروپا برای تقویت ترانزیت از مسیر دریای خزر
- جمع بندی نظرسنجی اصلی ترین عوامل جهش ترانزیت ایران در سال 1402
- افغانستان با قلدری مرز را به روی رانندگان ایرانی می بندد
- ترانزیت ایران در سال 1402 به رکورد 14.75 میلیون تن رسید
- صادرات کالا از مرز کیله سردشت ۵۲ درصد افزایش یافت
- کسری تجارت غیرنفتی به ۱۶.۸ میلیارد دلار رسید
- ترانزیت خارجی از مسیر ایران به ۱۷.۸ میلیون تن رسید
- ادامه مشکل رانندگان ایرانی برای دریافت بیمه سبز/ اروپایی ها همچنان ویزا نمی دهند
- تلاش ترکیه برای ساخت کریدور شمال – جنوب جدید؛ مشکل اصلی کریدور جدید کجاست؟
- انتقال اولین محموله ترانزیت در عراق با سیستم «آسیکودا»
- عبور ۶۷ هزار کامیون طی یک سال از پل دوستی ایران و آذربایجان
- ترکیه کوریدور شمال به جنوب جدید را می سازد
- جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
- تعرفه خدمات فورواردری افزایش یافت
- کریدور BTK در ایستگاه پایانی تکمیل
- بررسی راهکارهای توسعه حمل و نقلی ایران و روسیه
- با مسیر ریلی تبریز آذربایجان، مرکز هاب لجستیکی منطقه بیشتر آشنا شویم
- وقتی اعداد سخن می گویند؛ چرا نام ایران در لیست بزرگترین بنادر جهان وجود ندارد؟!
- جنگ کریدورها| هند و یونان علیه چین و ترکیه؛ جایگاه ایران کجاست؟
- دورخوردگی از نوع ایرانی!
- سخت گیری افغانستان برای تردد ناوگان ایرانی
- رشد ۱۰ برابری صادرات راه آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
- برنامه ریزی چین برای ساخت مرکز حمل و نقلی در ازبکستان جهت ارتقا مسیر تا اروپا
- هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
- درخواست رئیس کل گمرک برای تعیین تکلیف مدیریت هماهنگ مرزی
- بررسی تاثیر عملیات موشکی ایران بر نقشه ترانزیتی سرزمین های اشغالی
- رشد ۱۳ درصدی صادرات به افغانستان
- زیتون گیت و ترافیک 14 کیلومتری در مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار
- شوک بزرگ به رانندگان جدید/ حق بیمه رانندگان درون و برون شهری در 6 ماهه اول سال 1403 مشخص شد
- کوچ رانندگان و مالکان اتوبوس از بخش حمل و نقل جاده ای
- درخواست رانندگان کامیون برای اعمال سختی کار رانندگان جاده ای
- کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته
- افشای نام فرد اختلاس کننده از بندر امام خمینی و همسرش/ کانادا مامن خلافکاران؟
- نارضایتی رانندگان کامیون و تریلی از نخستین گرانی سال 1403
- تصاویر اتوبان اصفهان شیراز در نوروز 1403؛ مناظر بهاری زیباترین آزادراه ایران
- رقیبان جدید رانندگان کامیون از راه رسیدند؛ احتمال کاهش درآمد رانندگان
- درآمد رانندگان کامیون و اتوبوس کمتر از درآمد اسنپ موتوری!
- مردم طعم سفرهای نوروزی را در آزادراه قزوین - رشت چشیدند
- فهرست نام و شماره جاده ها و آزادراه و بزرگراه های ایران
- احتمال احداث مسیر برگشت آزادراه منجیل رودبار قوت گرفت
- مقایسه کیفیت آزادراه زنجان با یک آزادراه تازه تاسیس در کشور آذربایجان/ تفاوت از زمین تا آسمان
- شایعه اخراج یک لکوموتیوران به دستور مدیرعامل
- نحوه ثبت شکایت در سامانه ۱۴۱ برای رانندگان کامیون
- کاش تمام لوکوموتیوها را واگذار کرده بودم!
- 3 گام مهم شکایت رانندگان کامیون از کرایه غیر منصفانه و سوء استفاده های دیگر
- تعیین دستمزد ناچیز برای کارگران/ کارزار استیضاح وزیر کار از سوی کارگران راه اندازی شد
- یادمان زنده یاد محمدرضا شاهرخی مدیر کارخانه شرکت واگن پارس مپنا
- نادیده گرفتن حق و حقوق رانندگان کامیون با عدم افزایش کرایه حمل کالا
- اتوبان اصفهان شیراز ؛ تردد رایگان 6 ماهه تا کی ادامه دارد؟
- شرکت های بزرگ مقیاس رانندگان کامیون را نقره داغ کردند
- بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
- بیش از 5 هزار امضا برای برکناری مدیرعامل راه آهن/ روابط عمومی راه آهن امضاها را غیرواقعی دانست
- وعده آغاز نهضت بازسازی لکوموتیو های متوقف طولانی مدت در سال 1403
- ورود قطار راه آهن به ایستگاه مدیران بخش خصوصی با 4 ساعت تاخیر!
- راه آهن نیازمند مدیران متخصص است نه سیاسی
- ثبت زیان خالص ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شرکت راه آهن در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲
- فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.