| کد خبر: 163941 |

اسفند سال گذشته رخ داد:

◄ مفقود شدن راننده در پی حمله سارقان به یک کامیون + عکس

«محمد حیدری» فرزند «ابراهیم» راننده تریلر ماک در تاریخ 21 اسفند سال گذشته (96) سنندج را به مقصد تهران با بار محموله کیسه مواد پتروشیمی ترک کرده و تا کنون خبری از وی نشده است.

تین نیوز

پسر یک راننده کامیون از مفقود شدن پدرش در جاده و همچنین سرقت بار کامیون وی خبر داد و از مسئولان و مردم خواست به خانواده این راننده برای پیدا کردن او، کمک کنند.

به گزارش تین‌نیوز، پسر این راننده کامیون در تماس با تین‌نیوز، گفت: پدرم با هویت «محمد حیدری» فرزند «ابراهیم» ٦٠ساله، راننده تریلر ماک در تاریخ 21 اسفند سال گذشته (96) سنندج را به مقصد تهران با بار محموله مواد پتروشیمی ترک کرد.

وی افزود: از آن تاریخ تا دهم فرودین امسال هیچ خبری از پدرم و بار و ماشین نداشتیم که با مراجعه به مراجع قضایی و ارجاع به پلیس آگاهی محل سکونت، پرونده شکایت ما دال بر مفقودی شخص پدرم و ماشین و بار به جریان افتاد و احتمال سرقت داده شد.

وی اظهار کرد: سرانجام در روز دهم فروردین توسط دوستان و پیگیری‌های شخصی توانستیم کامیون وی را در محوطه آزادگان تهران بدون بار و پدرم پیدا کنیم.

فرزند این راننده مفقود شده با بیان این‌که خودرو در شرایطی پیدا شد که از وضعیت مطلوب به وضعیتی اسفناک و اوراقی تبدیل شده و هیچ چیزی از آن باقی نمانده بود، گفت: یک قوم و طایفه 20 روز است که پیگیر وضعت پدرم و بلاتکلیف و بی اطلاع از بزرگ خانواده خود هستند، از مسئولان و مردم خواهش می‌کنم کمک کنند پدرم پیدا شود.

به گزارش تین‌نیوز، این راننده در حالی مفقود شده و محموله کامیون وی نیز به سرقت رفته است که 28 بهمن سال گذشته نیز یک راننده دیگر در حالی‌که در محور اتوبان ساوه به مقصد استان خوزستان در حرکت بود مورد حمله و سوقصد سارقان و راهزنان قرار گرفت که این حادثه منجر به قتل راننده شد و تمامی محموله و بار کامیون مقتول نیز که شامل پروفیل و آهن‌آلات بود، به سرقت رفت.

بر اساس این گزارش پیکر این راننده پس از گذشت چهار روز داخل کامیون فاقد بار در پلیس راه کرمانشاه یافت شد که سرانجام معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه در فرودین ماه امسال از دستگیری قاتلان این راننده و کشف اموال مسروقه خبر داد.

photo_2018-04-04_15-02-35
تصویر راننده مفقود شده

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.