| کد خبر: 163939 |

◄ 28 میلیون تردد از استان البرز انجام شد

رئیس پلیس‌راه البرز از کاهش 71 درصدی تعداد تصادفات فوتی در ایام گردشگری نوروزی 97 در این استان خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس‌راه البرز از کاهش 71 درصدی تعداد تصادفات فوتی در ایام گردشگری نوروزی 97 در این استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، سرهنگ رضا گودرزی گفت: استان البرز به‌عنوان پرترددترین استان کشور در سفرهای نوروزی 97 در ردیف کم تصادف‌ترین استان‌های کشور قرار گرفت.

او در ادامه گفت: استان البرز با بیش از 28 میلیون تردد در سفرهای نوروزی و 4 کشته و سوانح رانندگی با کاهش 56 تعداد متوفیان نسبت به سال گذشته روبرو بوده است.

محمدعلی نجفی، استاندار البرز نیز گفت: با توجه به‌ضرورت تعریض راه‌ها در (ورودی و خروجی استان و شهر کرج) جهت تسهیل در عبور و مرور تبدیل محورهای اصلی به بزرگراه به‌عنوان یکی از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی ، حوزه راه‌سازی، شهرداری در دستور کار ما قرارگرفته است.

همچنین استاندار البرز با اشاره به اینکه طی روزهای آتی این آمار از 30 میلیون عبور خواهد کرد افزود : ورودی استان از گرمدره، پل فردیس و کلاک را جز محورهایی دانست که در تعریض از اولویت‌های اصلی شهرداری و راه‌سازی محسوب می‌شوند.

بر اساس آمارهای اعلام‌شده میزان تردد از محورهای مواصلاتی استان طی ایام نوروز سال گذشته، ۲۷ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۹۰۲ تردد اعلام‌شده بود که امسال با اعلام مهرداد جهانی مدیرکل راهداری البرز از ابتدای آغاز طرح نوروزی در محورهای مواصلاتی استان البرز ۲۸ میلیون ۹۳۱ هزار و ۷۰۳ تردد صورت گرفت که این مهم ۴.۹ درصد افزایش تردد نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

به گزارش راه‌دانا، با توجه به اعلام راهداری استان البرز در روز طبیعت یک‌میلیون و ۲۴۰ هزار و ۳۳۹ تردد از محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.