| کد خبر: 163879 |

◄ طرح پیشنهادی وزارت دفاع در مورد پادگان «جی» عملیاتی می‌شود

با توجه به اهمیت ادامه بزرگراه آزادگان تا میدان فتح و قرارگیری پادگان جی در مسیر این پروژه، شهرداری تهران در حال مذاکره و هماهنگی با نهادهای نظامی است.

تین نیوز

با توجه به اهمیت ادامه بزرگراه آزادگان تا میدان فتح و قرارگیری پادگان جی در مسیر این پروژه، شهرداری تهران در حال مذاکره و هماهنگی با نهادهای نظامی است.

حسن رباطی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: هماهنگی با نهادهای نظامی و رسیدگی به طرح پیشنهادی وزارت دفاع در مورد پادگان جی به‌زودی عملیاتی می‌شود.

رباطی با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران مبنی‌بر الزام «شهرداری برای همکاری و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در چهارچوب قوانین و مقررات نسبت به تشکیل ستاد هماهنگی توسعه و ساماندهی جایگاه‌های سوخت‌رسانی در شهر و اقدامات مؤثر برای جایگاه‌های سوخت‌رسانی اعم از بنزین و گاز به‌ویژه برای وسایل حمل‌ونقل عمومی و ساماندهی جایگاه‌های موجود در سطح شهر»، خاطرنشان کرد: براین اساس احداث جایگاه‌های کوچک‌مقیاس در مناطق شهرداری تهران مطرح و دستورالعمل اجرای توسط معاونت شهرسازی و ترافیک به مناطق ارسال‌شده است.

او با اشاره به جلسات معاونت هماهنگی امور مناطق با سازمان‌ها و نهادها و نیروهای مسلح به‌منظور پیگیری‌ برخی موضوعات، تصریح کرد: موضوع ملک شهید شاه‌آبادی منطقه ۷، رسیدگی به طرح پیشنهادی وزارت دفاع در مورد پادگان جی، رسیدگی به پروژه طوبی در منطقه ۲۲، پروژه باران در منطقه ۳، باغ آسمان در منطقه ۴ و گل مریم در منطقه ۷ با سازمان‌ها و ارگان‌های نظامی موردبررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.