| کد خبر: 163875 |

◄ تشدید جولان دلالان کف بازار برای فروش دلار 5 هزار تومانی

در نخستین روز پس از تعطیلات نوروز صفی وجود نداردو بازار آرام است اما همچنان دادوستد ارز در دست دلالان است .

تین نیوز

در نخستین روز پس از تعطیلات نوروز برای خرید ارز، صف تقاضا وجود ندارد و بازار آرام است اما همچنان دادوستد ارز در دست دلالان است.

به گزارش تین‌نیوز، امروز بازار ارز در وضعیت نیمه تعطیل قرار داشت و صرافی‌ها یا تعطیل بوده و یا به دلیل به دلیل آنچه "«تسویه‌حساب مالی پایان سال» می‌نامند ارز نفروختند.

حضور دلالان کف بازار نیز که در چند هفته پایان سال گذشته کمرنگ شده بود بار دیگر زیاد شده بود که به نظر می‌رسد دلیل عمده آن نفروختن دلار و یورو توسط صرافی‌هاست که علت آن هم چندان روشن نیست.  

امروز نیز  تقاضا برای دلار و یورو با دو نرخ بانکی و آزاد مشاهده می‌شد و دلار و یورو بانکی و دلار و یورو آزاد یا غیررسمی که بین این دو نرخ حدود ۲۰۰ تومان تفاوت قیمت وجود داشت. این در حالی است که آغاز دونرخی شدن ارز در بازار آزاد در اسفندماه بود.

به گزارش ایسنا، دلالان کف بازار دلار و یورو را باقیمت غیررسمی ،  هر دلار حدود ۵۱۰۰ تومان و هر یورو حدود ۶۲۰۰  فروخته‌اند و متقاضیان مجبور به تهیه ارز موردنیازشان از دست‌فروشان هستند.

این در حالی است که بر اساس آنچه روی تابلو اعلان قیمت صرافی‌ها مشاهده شد دلار ۴۸۷۹ تومان خریده و ۴۸۸۹ تومان فروخته می‌شود. همچنین یورو ۶۰۷۶ تومان خریداری و ۶۰۹۱ تومان به فروش می‌رسد و قیمت‌ها عمدتاً فقط روی تابلوی اعلان صرافی‌هاست و خریدوفروش چندانی از سوی آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.