| کد خبر: 163710 |

کاهش چشمگیر تأخیر پروازها در فرودگاه امام

معاون امور فرودگاهی و عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی از افزایش سفرها در این مجموعه در فاز اول سفرهای نوروزی نسبت به زمان مشابه سال قبل خبر داد.

تین نیوز

 

معاون امور فرودگاهی و عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی از افزایش سفرها در این مجموعه در فاز اول سفرهای نوروزی نسبت به زمان مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، علی رستمی معاون امور فرودگاهی و عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی با اشاره به آغاز مرحله دوم سفرهای نوروزی درخصوص آمار پروازهای این فرودگاه در مرحله اول این سفرها گفت:  طبق آمار اعلام شده و بررسی های صورت گرفته از ۲۴ اسفند لغایت پنجم فروردین ۱۳۹۷ مجموعا ۲۳۶۲ پرواز انجام گرفته که در این تعداد ۳۵۶۳۰۳ مسافر جابه جا شده اند.

وی افزود: در این مدت ۱۱۸۴ پرواز ورودی را فرودگاه امام خمینی (ره) تجربه کرد که در این میزان پرواز ۱۳۰۸۰۳ مسافر جا به جا شده اند. درخصوص پروازهای خروجی هم ۱۱۷۸ پرواز در فرودگاه انجام شد که به این ترتیب ۲۲۵۵۰۰ نفر با این پروازها جابه جایی داشتند.

رستمی  با اعلام آمار مثبت پروازها در فرودگاه امام خمینی (ره) از افزایش این سفرها نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: طبق بررسی های انجام گرفته نسبت به زمان اعلام شده تا اینجای کار شاهد رشد حدود ۵ درصدی در پروازهای فرودگاه امام خمینی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم. همچنین این موضوع قابل ذکر است که امسال فرودگاه امام خمینی (ره) درخصوص تاخیر در پروازها آماری به مراتب کمتر از سال گذشته را تا پایان پنجم فروردین ۱۳۹۷ تجربه کرد.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.