| کد خبر: 163585 |

◄ کاهش 27 درصدی تصادفات یزد در دور اول سفرهای نوروزی

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد به تشریح جزئیات اقدامات صورت گرفته برای تسهیل سفرهای نوروزی پرداخت و گفت: تصادفات نسبت به مدت مشابه سال 96 با کاهش 27 درصدی روبرو بوده است.

تین نیوز

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد به تشریح جزئیات اقدامات صورت گرفته برای تسهیل سفرهای نوروزی پرداخت و گفت: تصادفات نسبت به مدت مشابه سال 96 با کاهش 27 درصدی روبرو بوده است.

به گزارش تین‌نیوز، سعید برازنده مقدم گفت: میزان تردد در محورهای استان یزد، در دور اول سفرهای نوروزی افزایش ۱۵ درصدی داشته است که  نسبت به سال گذشته با کاهش 27 درصدی روبرو بوده است.

او تصریح کرد: در دور اول سفرهای نوروزی 44 تصادف رانندگی به وقوع پیوسته است که منجر به فوت 5 نفر و جراحت ۴۰ نفر شد که میزان مجروحین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از کاهش ۳۸ درصدی داشته است.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد گفت: از ۲۳ اسفند تا چهارم فروردین  ۳۴۱ هزار و ۵۵۲ خودرو  وارد استان و در همین مدت ۳۲۵ هزار و ۷۳۵ خودرو نیز از استان خارج‌شده‌اند.

به گزارش مهر، او درباره پایگاه‌های راهداری مستقر در محورهای استان گفت:  ۲۶ پایگاه ثابت و ۲۶ پایگاه سیار با ۲۲۴ خودرو و ۳۱۷ راهدار در طول جاده‌های استان یزد مستقر شده‌اند و آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

برازنده مقدم از کاهش 11 درصدی جابه‌جایی مسافرها با وسایل حمل‌ونقل عمومی خبر داد و گفت: در دور اول سفرهای نوروزی، ۲ هزار و ۸۱۹ سفر انجام‌شده که ۴۷ هزار و ۷۹۱ مسافر نیز در این سفرها جابه‌جا شده‌اند.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد با تأکید بر لزوم استراحت 15 دقیقه‌ای به ازای هر سه یا چهار ساعت رانندگی گفت: مردم سفر با وسایل حمل‌ونقل عمومی را برای حفظ ایمنی در سفر  در اولویت قرار دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.