| کد خبر: 163562 |

◄ بازدید مدیرعامل سازمان بنادر از اسکله‌های مسافربری خوزستان

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه بازدید خود از بنادر کشور باهدف بررسی وضعیت خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی در بنادر، امروز وارد استان خوزستان شد و از بنادر خرمشهر، آبادان و امام خمینی(ره) بازدید خواهد کرد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، امروز طی سفر دو روزه‌اش به استان خوزستان از تأسیسات بندری، ترمینال مسافربری خرمشهر  و بنادر تابعه آبادان با هدف بررسی روند خدمت‌رسانی به گردشگران و  مسافران نوروزی بازدید می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، بازدید از یادمان‌های دوران دفاع مقدس و نحوه خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان در آبراه‌های اروند و کارون نیز از مهم‌ترین اهداف سفر محمد راستاد مدیرعامل سازمان و معاون وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان است. مدیر عامل سازمان بنادر در سفر دو روزه خود در آبادان با استاندار خوزستان دیدار خواهد کرد.

همچنین وی روز سه‌شنبه از تأسیسات بندری و نحوه ارایه خدمات به مهمانان نوروزی در بندر امام خمینی بازدید خواهد کرد.

راستاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی بازدیدهای نوروزی خود را از ۴ فروردین‌ماه با حضور در استان هرمزگان پرترددترین مسیر دریایی کشور آغاز و با مسافران نوروزی در مسیرهای قشم، کیش و بندرعباس از نزدیک گفت‌وگو کرد و در جریان نحوه خدمت‌رسانی به گردشگران دریایی قرار گرفت.

وی در استان هرمزگان عنوان کرده بود که در تعطیلات نوروز امسال ۶۳ شناور مسافری با ظرفیت ۷ هزار و پانصد صندلی در کشور به میهمانان نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند. همچنین ۵۳ شناور و ۶۵ لندینگ کرافت در شهرستان‌ها و جزایر استان در تعطیلات نوروز تردد می‌کنند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.