| کد خبر: 163519 |

◄ کاهش آلودگی هوا و ترافیک در مرکز شهر، از اهداف طرح جدید ترافیک است

رانت دادن از منابع شهری به گروه‌ها قطعا درست نیست و پسندیده است هر دستگاه به تکالیف خود در این زمینه عمل کنند.

تین نیوز

عضو شورای اسلامی شهر تهران از عدم نهادینه شدن «نه گفتن به رانت» در سازمان‌ها خبر داد و آن را ناخوشایند توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، ناهید خداکرمی با اشاره به طرح ترافیک و تلاش به منظور عادلانه کردن استفاده از آن نزد عموم مردم و تامین منابع مالی توسعه حمل‌ونقل همگانی، اظهار کرد: در طرح ترافیک جدید سعی شد تا با تدابیر ویژه از میزان آلودگی و ترافیک در هسته مرکزی شهر کاشته شود که با بازگشت برخی سهمیه‌ها این مهم کمتر محقق خواهد شد.

وی با بیان‌این‌که متاسفانه قانون نیز با اعطای سهمیه به برخی دستگاه‌ها همراه است، تصریح کرد: باید سازمان‌ها و مراکز به وظایف خود به منظور در اختیار قرار دادن تسهیلات به جانبازان و خبرنگاران عمل کنند که متاسفانه بار آن نیز بر دوش شهرداری قرار گرفته است و این مراکز به تکالیف خود در این زمینه عمل نمی‌کنند.

خدا کرمی حفظ صیانت از امنیت شغلی و توجه به سختی کار خبرنگاران را مهم‌تر از تخصیص سهمیه آرم طرح ترافیک دانست و گفت: رانت دادن از منابع شهری به گروه‌ها قطعا درست نیست و پسندیده است هر دستگاه به تکالیف خود در این زمینه عمل کنند.

وی به وظایف بنیاد مستضعفان و جانبازان در ارائه خدمات حمل‌ونقلی به جانبازان سرافراز کشورمان اشاره کرد و افزود: همواره به این عزیزان احترام گذاشته و قدردان زحمات ایشان هستیم اما، بنیاد باید به وظایف خود در برابر جانبازان عمل کرده و رفاه این دسته از شهروندان را فراهم آورد و این کار می‌تواند از محل بودجه پیش‌بینی شده در این مراکز تامین شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به آسیب جدی بودجه در نظر گرفته شده از محل طرح ترافیک که مقرر بود به توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی اختصاص یابد اشاره و خاطرنشان کرد: امید که دستگاه‌ها و خبرنگاران به منظور همراهی با آحاد مردم جامعه در تامین بودجه نوسازی حمل‌ونقل همگانی به صورت خودجوش از دریافت آرم خودداری کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.