| کد خبر: 158423 |

معارفه مدیرعامل شهر فرودگاهی امام /2

◄ دوری از اختلاف برای رقابت فرودگاه امام با دبی و ترکیه

عضو هیات مدیره شهر فرودگاهی در مراسم معارفه خود، رمز توسعه فرودگاه امام را همدلی و پرهیز از جدایی دانست و گفت: باید با کمک هم برنامه جدی برای رقابت فرودگاه امام با فرودگاه‌های منطقه داشته باشیم.

تین نیوز

علی رستمی، عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در آیین معارفه خود که امروز در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی برگزار شد گفت: از اعتماد مجموعه شهر فرودگاهی امام، شخص وزیر راه‌وشهرسازی و علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری که در این مقطع حساس این رسالت بزرگ را بر دوش بنده و آقای آدم‌نژاد گذاشتند، تشکر می‌کنم.

به گزارش تین‌نیوز، علی رستمی با بیان اینکه امیدواریم از این مسئولیت بزرگ در این مقطع حساس، سربلند بیرون بیایم، گفت: کار سختی است اما با حضور پیشکسوتان صنعت در بخش‌های مختلف و کمک دستگاه‌های نظارتی و همه‌کسانی که در صنعت هوایی مشغول هستند، انجام‌شدنی است.

رستمی خواهان کمک همه مسئولان و دست‌اندرکاران این صنعت برای پیشبرد اهداف شرکت شهر فرودگاهی امام شد و گفت: فرودگاه امام خمینی (ره) متعلق به کشور و جزو مهمی از نظام است که برای توسعه آن در سطح یک هلدینگ لازم است که همه این قشر به کمک مسئولان شهر فرودگاهی امام بیایند.

این مقام مسئول تأکید کرد که این شرکت باید در مسیر درست توسعه قرار گیرد و ادامه داد: بخشی از نارضایتی‌های موجود با کمک تمام دست‌اندرکاران این حوزه حل خواهد شد. رستمی همچنین به انتصاب شهرام آدم‌نژاد به‌عنوان مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اشاره کرد و گفت: وی فردی توانمند است که حتی در دوران دانشجویی صاحب‌نظر و پرایده بوده است.

او در ادامه عنوان کرد: البته افراد سخت‌کوش بسیاری در این حوزه فعالیت دارند که با کمک و حضور آن‌ها می‌توانیم این شرکت را در مسیر توسعه قرار دهیم.

رستمی به تحولات عظیم در فرودگاه مهرآباد اشاره کرد و این تحولات را نتیجه همکاری شرکت فرودگاه‌ها با سازمان هواپیمایی کشور دانست.

علی رستمی گفت: ایجاد هزاران کیلومتر راه هوایی جدید و تحول عظیم در فرودگاه مهرآباد و خود شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی نتیجه همکاری‌ها در این بخش بود.

وی با بیان اینکه امکان تحولات در فرودگاه مهرآباد جز با همدلی، شدنی نبود، گفت: امروز انتظارات در مهرآباد تا حدودی برطرف شده است.

رستمی همچنین به اظهارات علی عابد‌زاده اشاره کرد و گفت: رئیس سازمان هواپیمایی درست گفتند که رمز توسعه فرودگاه امام خمینی همدلی و پرهیز از جدایی است.

رستمی این را هم اضافه کرد که لازم است با دوری از تفرقه، فرودگاه امام در مسیری قرار گیرد که امکان رقابت با فرودگاه‌های منطقه از جمله ترکیه و دوبی را داشته باشد.

رستمی با بیان اینکه این فرودگاه از تفرقه‌ها رنج می‌برد ادامه داد: باید با اعتماد به بخش خصوصی و حمایت دستگاه‌های نظارتی از حرکت‌های خوبی که در این فرودگاه شده حمایت شود.

وی همچنین همه دست‌اندرکاران این صنعت را به همکاری برای پیشبرد اهداف شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) دعوت کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.