| کد خبر: 156413 |

معاون توسعه مدیریت و منابع طرح کرد:

اولویت در منابع انسانی؛ شایسته‌ سالاری و آموزش

معاون توسعه مدیریت و منابع گفت:‌ توجه به سرمایه‌های انسانی، شایسته سالاری وآموزش مدیران نسل آینده یا همان جانشین پروری از مهمترین برنامه‌های میان مدت و بلند مدت شرکت ساخت وتوسعه در حوزه منابع انسانی است.

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع گفت:‌ توجه به سرمایه‌های انسانی، شایسته سالاری وآموزش مدیران نسل آینده یا همان جانشین پروری از مهمترین برنامه‌های میان مدت و بلند مدت شرکت ساخت وتوسعه در حوزه منابع انسانی است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، صبح امروز جلسه هم‌اندیشی معاونین توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی با حضور سید علی سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، علی جمالی قمی، رییس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان اداری استخدامی کشور و معاونین توسعه مدیریت وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

شاپور پولادی هدف اصلی از این جلسات را تبادل نظر و وحدت رویه میان معاونین توسعه مدیریت و منابع دانست و این امر را موجب بهبود و ساماندهی امور مرتبط با سرمایه‌های انسانی سازمان‌ها معرفی کرد.

وی با تاکید بر تهیه سند تحول نظام اداری ابراز داشت:  این سند که برای تمامی دستگاه‌های اجرایی لازم است هم‌اکنون در وزارت راه و شهرسازی تهیه و ارایه شده است که پس از تایید بر اساس آن مجوزهای‌ لازم در خصوص استخدام‌ها، تبدیل وضعیت‌ها و سایر امور مرتبط انجام می‌شود.

پولادی خاطرنشان کرد: فرآیندهای توسعه مدیریت منابع انسانی در این سند به صورت ریزبینانه طراحی شده و ابزارهای اصلاحی منابع مالی، فناوری، نیروی انسانی و ارتقای بهره‌وری در آن به دقت دیده شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع در توضیح برنامه‌های شرکت ساخت وتوسعه در حوزه منابع انسانی بیان داشت:‌ توجه به سرمایه‌های انسانی، آموزش، شایسته سالاری وآموزش مدیران نسل آینده یا همان جانشین پروری از مهمترین برنامه‌های میان مدت و بلند مدت در حوزه منابع انسانی است.

پولادی در ادامه از آماده شدن سامانه جامع اطلاعات نیروی انسانی در شرکت ساخت خبر داد و افزود: این سامانه یکی از مهمترین اقدامات در حوزه اطلاعات پرسنلی است و در حال حاضر شرکت ساخت و دو زیرمجموعه دیگر وزارت راه و شهرسازی اقدام به راه‌اندازی این سامانه کرده‌اند که اطلاعات پرسنلی همکاران با اتصال به سامانه وزارت راه و شهرسازی قابل دسترسی خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اصلاح ساختار منابع انسانی را یکی دیگر از اقدامات شرکت ساخت برشمرد و عنوان کرد: کلیات طرح انجام شده و به تصویب رسیده است که پس از تکمیل مراحل، تهیه چارت سازمانی، گزارش عملکرد شرکت بر اساس اساسنامه و ... تهیه و ارایه خواهد شد.

در ادامه این جلسه جمالی قمی با تاکید بر ارزیابی نیروهای سازمانی گفت: آموزش و بهسازی نیروها یکی از اقدامات مهم در این حوزه است و تهیه تراز نیروی انسانی و توجه به شایستگی‌ها از اصولی است که در ساماندهی نیروهای انسانی بسیار کارآمد است.

بررسی آزمون‌های فراگیر، برنامه‌های راهبردی نیروی انسانی، کانون‌های ارزیابی، آرا صادره از دیوان عدالت اداری دربازه تفسیر قوانین و مقررات جاری کشور از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.