| کد خبر: 155200 |

اقدامی ارزشمند از مهندسان شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران

اقدامی ارزشمند از مهندسان شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران حبیب الهی: بودجه مراسم روز جهانی الکترونیک هواپیمایی به زلزله زدگان اختصاص دادیم

تین نیوز
اقدامی ارزشمند از مهندسان شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران
 
حبیب الهی: بودجه مراسم روز جهانی الکترونیک هواپیمایی به زلزله زدگان اختصاص دادیم
 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاهها، مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت فرودگاه ها از لغو برگزاری رسمی مراسم روز جهانی الکترونیک هواپیمایی و اختصاص بودجه آن به کمک مالی زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.

محمد حبیب الهی با ابراز تاسف از وقوع زلزله بزرگ در کرمانشاه و جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از هموطنانمان در این سانحه عنوان کرد: قرار بر این بود که پس از عزاداری سالروز شهادت پیامبر اسلام(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) روز چهارم آذر مراسم روز جهانی الکترونیک هواپیمایی را با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها به صورت رسمی و پرشور با تقدیر از چهره های شاخص این حوزه برگزار کنیم .

وی افزود: پس از وقوع زلزله تصمیم گرفتیم این مراسم را به شکل غیر رسمی با امضای تفاهمنامه همکاری میان معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها برگزار کنیم و هزینه مراسم را صرف اختصاص کمک مالی به زلزله زدگان کرمانشاه کنیم.

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: من پس از اطلاع از وقوع زلزله در غرب کشور با مدیریت مهندسی الکترونیک فرودگاه کرمانشاه تماس گرفتم و گزارشی را از تجهیزات ارتباطی و ناوبری و ایستگاه ناوبری گرفتم که خوشبختانه مطلع شدیم این فرودگاه از نظر امکانات ارتباطی و ناوبری آماده پذیرش امدادرسانان است. از مدیریت اداره مهندسی الکترونیک فرودگاه درخواست کردم که امکانات موردنیاز را برای افزایش خدمت رسانی فرودگاه اعلام کند و تجهیزات موردنیاز ارسال شدند.

وی ادامه داد: من از ساعات اولیه وقوع این حادثه پیگیر رفع نیاز ناوبری و ارتباطی فرودگاه کرمانشاه بودم و در بازدید خود از این فرودگاه از نزدیک در جریان تجهیزات و ایستگاه های ناوبری قرار گرفتم.

حبیب الهی تاکید کرد: تمام پرسنل فرودگاه به ویژه  کارکنان اداره مهندسی الکترونیک سنگ تمام گذاشته اند و آبری کشور را خریده اند که تلاش آنها جای تقدیر دارد.

منبع: سايت خبری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    آفرین بر مهندسان شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران.علاوه در سنگر علم و دانش در صحنه مهر و محبت هم مهندسانه عمل کردند.