| کد خبر: 154233 |

استاندار کردستان:

پیشرفت 65 درصدی جاده جدید سنندج - مریوان

استاندار کردستان گفت: طرح احداث جاده جدید سنندج به مریوان (تیژتیژ، گاران) 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام آن یک هزار و 80 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

تین نیوز

استاندار کردستان گفت: طرح احداث جاده جدید سنندج به مریوان (تیژتیژ، گاران) 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام آن یک هزار و 80 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، بهمن مرادنیا ظهر روز سه‌شنبه در جریان سفر به شهرستان مریوان از روند اجرایی جاده جدید سنندج به مریوان (تیژتیژ - گاران) بازدید کرد و افزود: روند اجرای این طرح در هشت ماه گذشته خوب است و نشان از توانایی نیروهای بومی استان و پیمانکاران در انجام مسئولیت‌ها دارد و می‌توان با عزم راسخ این طرح 10 ساله را به‌زودی به پایان رساند .

به گفته وی، پیمانکاران این طرح از افراد بومی استان کردستان هستند و اکنون با جدیت کامل در حال پیش بردن مراحل اجرایی طرح مهم راهسازی هستند .

مرادنیا ضمن اشاره به اینکه در پروژه جاده سنندج به مریوان کاری جهادی صورت گرفته است، بیان کرد: جاده مریوان به سنندج از جمله جاده‌های پر پیچ و خم کشور است که باید عملیات ساخت آن سریع‌تر انجام شود .

وی تصریح کرد: با توجه به پیمانکاران خوبی که این پروژه دارد این مهم تا اوایل سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد .

استاندار کردستان ضمن اشاره به اینکه مسیر عنوان شده یک راه ارتباطی به مرز است، ذکر کرد: درصدد هستیم این جاده را 4 خطه کنیم تا تجار و توریست‌ها به راحتی بتوانند در این مسیر تردد کنند .

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.