| کد خبر: 15037 |

بازخوانی◄ پنج وعده هابیل درویشی / بهره‌برداری کامل از خط ۳ تا پایان سال

تین نیوز | هابیل درویشی مدیرعامل شرکت مترو از ابتدای اردیبهشت تا 31 تیر ماه پنج وعده داده است. او در وعده‌های خود از بهره‌برداری از چند خط مترو تا پایان سال خبر داده که 17 کیلومتر از خط 3 از جمله آنهاست.

 1- بهره‌برداری از 12 کیلومتر از خط هفت مترو تا پایان امسال
تین نیوز | دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ به نقل از روابط عمومی متروی تهران 
هابیل درویشی مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران وحومه(مترو) 
مسیر خط هفت مترو تهران را حدفاصل شهرک امیرالمومنین(ع) - ورزشگاه تختی - خیابان شهید محلاتی - هفده شهریور - میدان محمدیه - اتوبان نواب(بریانک) - خیابان انقلاب اسلامی - میدان توحید - بیمارستان امام - برج میلاد - بیمارستان میلاد - میدان صنعت با 25 ایستگاه اعلام کرد و گفت: بیش از 12 کیلومتر از این خط در فاز نخست حدفاصل میدان محمدیه تا بوستان گفتگو که عملیات ساخت در آن در حال انجام است تا پایان امسال به بهره برداری می رسد و مابقی پروژه تا پایان سال 94 به اتمام خواهد رسید. 

2- 17 کیلومتر از خط 3 تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد
درویشی در باره خط 3 به طول 37 کیلومتر در امتداد اتوبان آزادگان در جنوب غرب تا شهرک قائم در شمال شرق نیز گفت: حدود 20 کیلومتر از این خط حدفاصل اتوبان آزادگان تا ایستگاه مصلی امام(ره) امسال به بهره برداری رسید و مابقی آن به طول 17 کیلومتر از مصلی امام(ره) در امتداد خیابان شهید قدوسی، اتوبان صیاد شیرازی، پل مغان، پل گیلان، نوبنیاد، ازگل، مینی سیتی، شهرک شهید محلاتی و نهایتاً شهرک قائم(عج) در سه شیفت کاری در حال ساخت و فعالیت است که مطابق برنامه زمانبندی پایان سال به بهره برداری می رسد. 

3- تکمیل خط مترو تهران - فرودگاه امام(ره) - پرند تا پایان سال
تین نیوز | دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ به نقل از مهر
مدیر عامل شركت متروی تهران و حومه با بیان اینكه روند احداث خط مترو تهران - فرودگاه امام(ره) - پرند متوقف نشده است، گفت: در صورت تامین اعتبارات لازم این خط تا پایان سال تكمیل و آماده بهره برداری می شود.
هابیل درویشی اظهار كرد: از اعتبارات سال گذشته برای احداث این خط 20 میلیارد تومان دریافت كردیم اما امسال اعتباری برای این خط پرداخت نشده كه در صورت تامین اعتبارات لازم می توانیم هرچه سریعتر خط را تكمیل و آماده بهره برداری كنیم.

4- بهره‌برداری از ایستگاه‌های میدان ولیعصر و فاطمی خط سه تا پیش از مهر ماه
تین نیوز | شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ به نقل از جمهوری اسلامی
مدیرعامل شركت مترو تهران و حومه با بیان اینكه خط 3 مترو تهران تا پایان سال به طور كامل به بهره‌برداری می‌رسد گفت: تا پیش از مهرماه دو ایستگاه میدان ولیعصر (عج)و فاطمی كه از ایستگاه‌های مهم و پرمسافر این خط محسوب می‌شوند، به بهره‌برداری خواهند رسید.
وی با اشاره به اینكه این خط از كمربندی آزادگان آغاز شده و با گذر از بزرگراه سعیدی، میدان راه‌آهن، منیریه، چهارراه ولیعصر(عج)، بزرگراه صیاد تا میدان قائم امتداد دارد گفت: تاكنون 20 كیلومتر از خط 3 مترو تهران به بهره‌برداری رسیده و نیمه شمالی این خط به طول حدود 17 كیلومتر نیز تا پایان سال تكمیل خواهد شد.
درویش تصریح كرد: تا پایان سال خط 3 به بهره‌برداری كامل می‌رسد و ایستگاه‌های باقی مانده در مسیر این خط نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. 

5- بهره‌برداری کامل از خط 6، در سال 95
تین نیوز | سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
به گزارش تین نیوز، هابیل درویش مدیرعامل مترو تهران گفت: متروهای داخل تهران عبارتند از نیمه شمالی خط 3، خط 6 و 7 که به سرعت در حال ساخت هستند و در خط 6، دو دستگاه حفار مکانیزه در حال حفر تونل‌ها هستند و 6 کیلومتر از این پروژه تکمیل شده است. برنامه زمان بندی برای بهره‌برداری از خط 6، پنجاه درصد در سال 94 و کل خط در سال 95 به پایان خواهد رسید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.