| کد خبر: 15020 |

طراحی مناقصه تعیین اپراتور اصلی بندر شهید رجایی

تین نیوز |  مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: درصد بهره‌وری و بهره‌گیری از تجهیزات در بندر شهید رجایی از رویه مناسبی برخوردار شده است.
 
 ابراهیم ایدنی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود نخستین کشتی لاینر، پس از کاهش تحریم‌ها به بندر شهید رجایی اظهار داشت: در حال حاضر در بندر شهید رجایی دو اپراتور در دو ترمینال کانتینری فعال هستند که این امر سبب ارتقای خدمات و کیفیت امور در رابطه با حمل و جابه‌جایی کانتینر می‌شود.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه «درصد بهره‌وری و بهره‌گیری از تجهیزات در این بندر از رویه مناسبی برخوردار شده است»، اضافه کرد: ظرف سه هفته آینده یک کشتی بزرگ دیگر مربوط به شرکت ون‌های در بندر شهید رجایی پهلو می‌گیرد.
 
ایدنی همچنین از برگزاری یک همایش طی مردادماه در تهران با هدف معرفی هر چه بیشتر بندر شهید رجایی خبر داد و یادآور شد: نگرانی خطوط کشتیرانی در طی مذاکرات اخیر از تردد در خطوط منتهی به بندر شهید رجایی رفع شده است.
 
وی همچنین از طراحی مناقصه تعیین اپراتور اصلی بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: مشاور مذکور طراحی‌ها را طوری انجام می‌دهد که طبق استانداردهای بین‌المللی شرایط حضور اپراتورها در مناقصه تعیین شود.
 
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان یادآور شد: شرکت‌های خوبی در راستای فعالیت‌های کانتینری در کشور وجود دارد و دولت مصمم است در این حوزه با هدف رسیدن به سطح رقابت‌های بین‌المللی از شرکت‌های مذکور حمایت کند.
 
معاون امور بندری در مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی نیز همچنین از برگزاری مجدد مناقصه برای تعیین اپراتور اصلی بندر شهید رجایی در پایان سال خبر داد و اضافه کرد: شرکت‌های مختلف می‌توانند در این مناقصه شرکت کنند.
 
علی جهاندیده درباره فعالیت شرکت کاوه که در مناقصه اخیر اپراتور بندر شهید رجایی برنده شده بود، افزود: آن موضوع تمام شده است و شرکتی همانند تایدواتر نیز اگر برای رفع تحریم‌های خود تلاش نکند نمی‌تواند به فعالیت‌های بندری بین‌المللی ادامه دهد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.