| کد خبر: 14980 |

کنسرسیوم ریلی ایرانی و خارجی تشکیل می‌شود

تین نیوز | مسئولان شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن با بیان اینکه حمایت‌های دولت از صنعت حمل و نقل ریلی به شکل قابل توجهی افزایش یافته است، می‌گویند: در تلاش هستیم با تجهیز و به روز رسانی دانش فنی و ماشین آلات خود، سهم عمده ای از پروژه های عمرانی در این حوزه را به خود اختصاص دهیم.
 
مجمع عمومی عادی سالیانه ، شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن با تصویب تقسیم 375 ریال سود به ازای هر سهم در محل آمفی تئاتر موسسه خیریه محک به اتفاق 66/91 در صد از سهامداران شرکت برگزار شد.
 
در این جلسه و پس از اعلام رسمیت آن توسط مصطفی ازگلی مدیر عامل گروه سرمایه گذاری بانک مسکن و رئیس مجمع ، سیروس جعفری نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بالاست ، گزارشی از عملکرد شرکت در سال 1392 ارائه کرد.
 
نایب رئیس هیات مدیره در این گزارش با تاکید بر چشم انداز روشن پیش روی شرکت بالاست، اعلام کرد: حمایت‌های دولت از صنعت حمل و نقل ریلی، به شکل قابل توجهی افزایش یافته، در این راستا شرکت بالاست نیز در تلاش است با تجهیز و به روز رسانی دانش فنی و  ماشین آلات خود، سهم عمده ای از پروژه های عمرانی در این حوزه را به خود اختصاص دهد.
 
جعفری با اشاره به تجارب و پتانسیل های بالقوه شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن گفت: با حمایت هایی که مدیر عامل گروه و هماهنگی هایی که در هیات مدیره شرکت وجود دارد، توانسته ایم پروژه های جذب شده روسازی و زیرسازی را در مسیر خود با سودآوری به پیش ببریم و در آینده نزدیک شاهد خبرهای خوب در خصوص جذب پروژه های جدید خواهیم بود.
 
مدیر عامل شرکت بالاست اظهار داشت: برای برنامه های میان مدت و بلند مدت در حال تدوین است که در آن شاهد برنامه ریزی و جهت گیری‌های مثبتی برای مجموعه هستیم در حال حاضر بررسی به منظور حضور در پروژه های متعددی صورت گرفته که با احراز قطعیت آن ، مستندات مربوطه در سایت کدال جهت اطلاع سهامدران قرار خواهد گرفت.
 
وی، تقویت بازار فروش بالاست و حضور در مناقصات جدید و همچنین نگاه فرامنطقه ای و برون مرزی را از جمله برنامه های آتی شرکت عنوان کرد و گفت: در حال تشکیل کنسرسیوم با برخی از شرکت‌های صاحب تجربه حضور در کشورهای دیگر هستیم.
 
جعفری ضمن تشکر از مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مسکن و هیات مدیره و کارکنان شرکت، اظهار داشت حمایت و هماهنگی های موجود سبب شد که سود ناخالص شرکت در سال 92 نسبت به سال 91 افزایش قابل توجهی داشته باشد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.