| کد خبر: 14976 |

◄ عذرخواهی رجاء از مسافران محور خراسان و شمال به خاطر تاخیر قطارها

تین نیوز | شركت حمل و نقل ریلی رجاء از مسافران خود در محورهای خراسان و شمال برای تأخیر قطارها، ناشی از بازسازی خطوط ریلی در دو بلاك ری ـ بهرام و بهرام ـ ورامین توسط راه‌آهن ج.ا.ا عذرخواهی می‌كند.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی و امور بین‌الملل رجاء، این تأخیرها كه به منظور نوسازی و ارتقای خطوط ریلی این دو بلاك و در پی آن افزایش سرعت قطارها از سوی راه‌آهن ج.ا.ا از روز دوشنبه ۳۰ تیرماه آغاز شده احتمالا تا پایان عملیات بازسازی ادامه خواهد داشت.
 
این شركت ضمن عذرخواهی از مسافران همه قطارهای خود در این دو محور كه طی مدت عملیات بازسازی دچار زحمات و مشكلاتی می‌شوند اعلام كرد: همكاران ما در بخش‌های راهبری تدابیر لازم را در خصوص تأمین مایحتاج به ویژه آب معدنی اندیشیده و در طول سفر بین مسافران توزیع می‌كنند.
 
در اطلاعیه روابط عمومی رجاء آمده است: شركت رجاء بر اساس قوانین و مقررات، به تمام مسافرانی كه قطارهایشان با تأخیر بیش از حد مقرر وارد مقصد می‌شوند به نشانه عذرخواهی ۵۰ درصد بهای بلیت را برگشت می‌دهد.
 
شركت حمل و نقل ریلی رجاء در این دو محور قطارهای مختلفی را اعم از: ویژه، درجه یك اكسپرس و درجه دو با قیمت‌های مختلف در سیر دارد كه بر اساس نوع قطار و هزینه پرداختی خدمات مختلف و متنوعی مانند پكیج پذیرایی، آب معدنی، نشریه، پزشك قطار و سیستم تهویه مطبوع در این قطارها ارائه می‌شود كه البته برخی از قطارهای درجات پایین‌تر فاقد سیستم تهویه مطبوع هستند.

این شركت ابراز امیدواری كرد با تلاش همكاران راه‌آهن ج.ا.ا عملیات بازسازی این خط در سریع‌ترین زمان ممكن به پایان برسد تا علاوه بر افزایش سرعت، قطارها مطابق زمان مشخص شده به مقصد برسند.

بازسازی و نوسازی خطوط ریلی در تمام كشورها در زمان‌های غیر پیك سفر انجام می‌شود كه در كشور عزیزمان ایران، ایام ماه مبارك رمضان جزو ایام غیر پیك و كاهش تقاضای سفر محسوب می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.