| کد خبر: 14908 |

بهره برداری از ۳ ایستگاه مترو تهران تا مهرماه / مترو به ازگل می رسد

تین نیوز | مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه با بیان اینکه عملیات عمرانی خط 3 مترو تهران با سرعت در حال اجرا است گفت: در تلاشیم تا 3 ایستگاه این خط را تا مهرماه تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
 
هابیل درویش افزود: سه ایستگاه میدان ولیعصر(عج)، قلعه مرغی و فاطمی در خط 3 مترو تهران در اولویت بهره برداری قرار دارند که امیدواریم این ایستگاه ها در مهرماه به بهره برداری برسند.
 
وی ادامه داد: ایستگاه‌های میدان ولیعصر(عج) و فاطمی از ایستگاههای مهم و پرتردد این خط هستند که برای تکمیل آنها با مشکلاتی مواجه بودیم اما خوشبختانه عملیات عمرانی این ایستگاه ها رو به اتمام است و به زودی امکان بهره برداری از آنها فراهم می شود.
 
درویش خاطر نشان کرد: خط ۳ مترو تهران به طول ۳۷ کیلومتر به عنوان طولانی‌ترین خط مترو خاورمیانه، جنوبی‌ترین نقطه شهر (بزرگراه آزاداگان) را به شمال شرقی تهران (میدان قائم) متصل می‌کند که نیمه شمالی این خط نیز تا پایان سال تکمیل و  آماده بهره برداری خواهد شد.
 
مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه اظهارداشت: بخش شمالی خط 3 مترو از ایستگاه مترو شهید بهشتی در محدوده اتوبان صیاد شیرازی تا شهرك ازگل در شمال شرق تهران امتداد دارد.
 
وی در پایان تصریح کرد: ایستگاه مترو میدان ولیعصر (عج) ایستگاهی تقاطعی بین خط 3 و خط 6 مترو است که تا مهرماه این ایستگاه در مسیر خط 3 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهروند 0 0

    جناب آقای درویش، از ایستگاه تقاطعی امام علی(ع) بین خط ۲و ۳ چه خبر؟ زیرا طولانی شدن بهره برداری از ایستگاه امام علی در حقیقت ابتر بودن بهره برداری و عدم تحقق منافع مترو و شهروندان خواهد بود. لذا تسریع و اقدامات عاجل در احداثایستگاه یادشده موجبات فخر و بالندگی مترو را در برخواهد داشت.

  • عبدالله 0 0

    باسلام و عرض خسته نباشید به کلیه زحمتکشان صنعت متروی تهران، با عنایت به لزوم تسریع در احداثخط ۶ متروی تهران که از آرزوهای به حق مردم شمالغرب تهران می باشد و با امعان نظر به محصور نمودن اطراف پارک لاله، خواهشمنداست گزارش کاملی از روند عملیات اجرائی خط ۶ و پیشرفتها و ایستگاهها و حساسیتهای مدیران و مسئولین مترو در بهره برداری هرچه سریعتر خط ۶ ارائه فرمائید. بدیهی و مبرهن است بهره برداری از خط یادشده تاثیر بسزائی در کاهش مسافرین در ایستگاه پایانی مترو صادقیه خواهد داشت و همچنین مسافرین شمالغرب تهران بی جهت به پایانه مسافربری اتوبوسهای شمالغرب تهران رجوع نخواهند داشت و آلودگی کمتری نیز خواهد بود. به امید توجه خاصه مسئولین و عنایت مضاعف سردار و شهردار محترم تهران در تامین بودجه خط ۶ با اولویت فتح خرمشهر و حلاوت آن برای رزمندگان اسلام. من الله التوفیق

  • 0 0

    شهروند جان، گویا این ایستگاه به کلی حذف شده، به سری جدید نقشه های مترو که در ایتگاه دروازه دولت مراجعه کنی، میبینی، البته من با نظرت ۱۰۰ درصد موافقم

  • 0 0

    شهروند جان، گویا این ایستگاه به کلی حذف شده، به سری جدید نقشه های مترو که در ایستگاه دروازه دولت مراجعه کنی، میبینی، البته من با نظرت ۱۰۰ درصد موافقم