| کد خبر: 14904 |

آمادگی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از دور دوم مسافرت‌های تابستانی

تین نیوز | مدیریت راهداری اداره كل راه وشهرسازی استان كهگیلویه و بویراحمد از آمادگی راه و شهرسازی استان كهگیلویه و بویراحمد جهت استقبال از دور دوم مسافرتهای تابستانی خبر داد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان كهگیلویه و بویراحمد، محمد حسین نصیری راد با اعلام این خبر افزود : با توجه به شروع دور دوم سفرهای تابستانی اجرای عملیات ایمن سازی ،آشكار سازی،  نصب علایم و روكش آسفالت در كلیه محورهای استان  انجام شد.

وی بیان داشت: با توجه به حجم بالای ترافیك در دور دوم سفرهای تابستانی تیم راهداری در كلیه محورهای مواصلاتی استان مستقر خواهند بود.

به گفته وی، برخی اقدامات صورت گرفته از سوی اداره راه و شهرسازی در راستای استقبال از مسافران نوروزی عبارتند از: لكه گیری به مقدار 90 هزار متر مربع، روكش آسفالت به عرض 5/7 – 11 و به طول 40 كیلومتر،روكش آسفالت شانه راه به عرض 8/1 – 2 متر و به طول 22 كیلومتر، نصب علائم عمودی و افقی ،مسیرنما و جهت نما وتعویض علائم و حفاظ آسیب دیده، تعمیر و بهبود روشنایی تونل های ورودی شهرها، راهداری وبازگشایی محورهای اصلی، پاكسازی  سطح رویی محور از ماسه و نمك حاصل از برف روبی زمستانی، پاكسازی ورودی شهرها، استقرار 10 اكیپ گشت راهداری در تمام محورها اصلی وفرعی،فعال نمودن بیسیم مركزی، راه اندازی سامانه پیامك 141 جهت آگاهی مسافران از وضعیت به روز محورها، تجهیز راهدارخانه و نماز خانه ها جهت استفاده مسافران و آشكار سازی بعضی از نقاط حادثه خیز جهت كاهش تصادفات.

نصیری راد افزود: این مدیریت تامل وهمكاری خود را با دیگر ارگان های امدادرسان كمافی‌السابق دارد و تلاش و كوشش خود را جهت ایمن سازی محورهای اصلی، منتهی به مركز استان و شهرستان ها به ویژه محورهای فرعی منتهی به مناطق گردشگری و تفرجگاهی انجام داده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.