| کد خبر: 14893 |

موفقیت هما در کسب مجوز ACC۳

تین نیوز | هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" مجوز ACC3 ، مجوز حمل بار و پست به فرودگاه های اروپایی و ارائه خدمات بار به سایر خطوط هوایی را كسب نمود.
 به گزارش تین نیوز از اداره كل روابط عمومی "هما"  هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خرداد ماه سال جاری بر اساس الزامات جدید اتحادیه اروپا در خصوص تضمین امنیتی و حفاظتی محموله های باری و پستی، توسط ارزیاب شركت فرانسوی آمارانته مورد آزمون و ممیزی قرار گرفت. این ارزیابی درمورد فرایند پذیرش بار از نقطه صفر، بازرسی بار، نگهداری و در نهایت بارگیری درهواپیما اعمال گردید. همچنین موارد مربوط به مدیریت حراست، تضمین كیفیت، كنترل كیفیت، مستندات، آموزش و تجهیزات نیز مورد ممیزی قرار گرفت.
    لازم به ذكر است براساس مقررات جدید اروپا، حمل بار و بسته های پستی به مقاصد اروپایی از تیر ماه 1393 تنها توسط شركت های دارای مجوزACC3 (Air cargo and mail carrier operating into the Union from a Third Country Airport) امكان پذیر می باشد .از این رو هر شركتی كه نتواند این مجوز را كسب نماید مجاز به حمل بار و پست به هیچیك از فرودگاه های اروپایی نخواهد بود و ارائه خدمات مربوط به بار به سایر خطوط هوایی نیز منوط به كسب تائیدیه امنیتی اروپا می باشد.  
 پس از اتمام ارزیابی و بر اساس گزارش شفاهی و كتبی ارزیاب فرانسوی، شركت "هما" توانسته است در راستای تطبیق با كلیه استانداردهای به روز صنعت هوانوردی علیرغم تمامی محدودیت ها و تحریمهای اعمال شده ، تمامی الزامات امنیتی را به بهترین شكل پیاده سازی نموده و این مجوز  را كسب نماید.
گفتنی است این مجوز برای مدت پنج سال معتبر بوده و شركت در این مدت ملزم به رعایت تمامی الزامات مربوطه می باشد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • افشاگر 0 0

    یک شرکت هواپیمایی مانع از حضور حسین علیزاده و گروه «هم‌آوایان» به شهر شیراز شد. گروه «هم‌آوایان» که قرار بود در راستای تور کنسرت «نغمه‌ای در پرده‌ای» شب ۲۷ شهریور ماه در شهر شیراز به روی صحنه برود، ساعاتی پیش در فرودگاه اصفهان با برخورد نامناسب شرکت هوایپمایی «ایران ایر» مواجه شد. این شرکت هواپیمایی به دلیل همراه داشتن ساز توسط اعضای گروه اجازه سوار شدن به هواپیما را به هنرمندان نداد. این در حالی است که قرار بود این گروه اجرایی امشب ۲۶ شهریور ماه در سالن شیراز برای اجرای فردا شب‌اش تست صدا داشته باشد. روابط عمومی گروه هم‌آوایان اعلام کرد که این گروه به خاطر این رفتار نامناسب قصد شکایت از این شرکت هواپیمایی را دارد. خبرنگار ایسنا پیگیر آخرین وضعیت اجرای این گروه در شیراز است.