| کد خبر: 146568 |

تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی کرج در اولویت کمیسیون عمران شورا قرار گیرد

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج تجهیز و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر را خواستار شد و گفت: کمیسیون عمران شورای شهر کرج با توجه به وظیفه خطیری که بر عهده دارد این مهم را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

تین نیوز

 عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج تجهیز و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر را خواستار شد و گفت: کمیسیون عمران شورای شهر کرج با توجه به وظیفه خطیری که بر عهده دارد این مهم را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عباس زارع در دومین جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر این مهم اظهار داشت: برنامه ریزی شهری، توسعه شهری و حمل و نقل عمومی سه وظیفه اصلی کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرج است که اگر این وظایف به صورت دقیق و اصولی انجام شود بسیاری از مشکلات شهر مرتفع می شود.

وی ادامه داد: طی سال های اخیر پروژه های بسیار مهمی در شهر اجرا شده است که باید ها و نبایدهای فراوانی به همراه داشته و بعضا برخی از آنها بر مشکلات شهر افزوده است

زارع با تاکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های موجود در شهر اظهار داشت: در طرح جامع تفصیلی برخی طرح های موضوعی آمده است که باید در اجرای آن به هم پیوستگی اجتماعی رعایت شود تا از موانع موجود در شهر ها کاسته شود.

وی، توجه به ارزشهای عملکردی در نحوه اجرای پروژه های عمرانی شهر را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: باید ارزرشهای معماری، هنری، سیما منظر شهری و آرامش روحی و روانی شهر و شهروندان در اجرای پروژه ها مورد ارزیابی و توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنان خود به وضعیت نابسامان حمل و نقل عمومی در سطح شهر اشاره داشت و افزود: متاسفانه برنامه های توسعه حمل و نقل عمومی در شهر به صورت صحیح انجام نشده و پیچیدگی های حمل و نقل ریلی را در شهر ایجاد کرده است.

عباس زارع با تاکید بر رعایت شأن شهروندان تاکید کرد و افزود: ما در برابر مردم مسئولیم و باید به گونه ای عمل کنیم که شأن شهروندان حفظ شود لذا مدیریت شهری باید به این مقوله با نگاه ویژه ای توجه نماید.

 

 

منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.