| کد خبر: 146531 |

فرودگاه بیرجند سوم تا پنجم مهر میزبان حاجیان خواهد بود

مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی گفت: طبق اعلام اولیه شرکت هواپیمایی ایران ایر به احتمال زیاد عملیات بازگشت حجاج به این فرودگاه سوم، چهارم و پنجم مهرماه سال جاری انجام خواهد شد.

تین نیوز
مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان جنوبی گفت: طبق اعلام اولیه شرکت هواپیمایی ایران ایر به احتمال زیاد عملیات بازگشت حجاج به این فرودگاه سوم، چهارم و پنجم مهرماه سال جاری انجام خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، هادی سلامی در جلسه هماهنگی پروازهای بازگشت حج تمتع با اعلام این خبر گفت: تمام امکانات و پتانسیل فرودگاه بیرجند آماده خدمات رسانی مطلوب به حجاج و خانواده های آنان است و مدیران و مسئولین مربوطه در زمان بازگشت حجاج به صورت تمام وقت در فرودگاه حضور خواهند داشت و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا عملیات بازگشت با کم ترین تاخیر و ایستایی انجام گیرد و حجاج محترم و مستقبلین پس از انجام عملیات بازگشت در نهایت آرامش فرودگاه را ترک کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 1600 زائر توسط شش پرواز وارد فرودگاه بیرجند می‎شوند، گفت: همانند پروازهای اعزامی حجاج جهت انجام هرچه بهتر پروازهای بازگشت برنامه‎ریزی‎ها و اقداماتی ازجمله طراحی و آماده‎سازی پارکینگ موقت جهت مستقبلین، بهسازی و جدول‎گذاری و آسفالت محوطه، نصب راهنما و علائم جهت راهنمایی مستقلین، استقرار راهنمای زائرین جهت کمک‎رسانی به حجاج ورودی و ایجاد امکانات رفاهی جهت زائرین و مستقبلین در حال انجام و آماده‎سازی است.

ناصری، فرماندار بیرجند نیز ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران پروازهای حج تمتع به جهت انجام پروازهای اعزام حجاج به بهترین شکل گفت: با اینکه فرودگاه بیرجند برای اولین سال میزبان پروازهای حج تمتع بود این پروازها به بهترین وجه ممکن مدیریت و انجام شد.

در این جلسه علاوه بر فرماندار و مسئولان فرودگاهی، مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی، مدیرکل شرکت هواپیمایی هما، جانشین پلیس و یگان حفاظت هواپیمایی استان، حج و زیارت، گذرنامه، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس، هلال احمر و گمرک استان خراسان جنوبی نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.