| کد خبر: 146517 |

محور کاشان-اردهال ایمن‌سازی می‌شود

فرماندار کاشان از ایمن‌سازی محور کاشان-اردهال با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در ۹۰ روز خبر داد.

تین نیوز

 فرماندار کاشان از ایمن‌سازی محور کاشان-اردهال با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در ۹۰ روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا مومنیان صبح امروز در حاشیه جلسه مدیریت بحران شهرستان کاشان با بیان اینکه در جهت ایمن‌سازی محور کاشان-اردهال مقرر شده تا بخشی از خط لوله انتقال گاز شش اینچی فشار قوی جابه‌جا شود اظهار داشت: مقرر شده تا خط لوله شش اینچ گاز به شمال خط لوله 12 اینچ فشار قوی منتقل شود.

فرماندار کاشان با بیان اینکه در این جلسه مدیر منطقه 2 عملیات انتقال گاز کشور حضور داشتند، افزود: این جابه‌جایی در مجاور مسیر و در قوس جاده بعد از سه راهی جوشقان استرک صورت گرفته و از بسیاری تصادفات در این مسیر جلوگیری می‌کند.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه تمامی هزینه‌های این طرح بر عهده منطقه 2 عملیات انتقال گاز کشور است خاطرنشان کرد: در این طرح اقداماتی نظیر عملیات نقشه‌برداری، حفاری، اجرای خط، تست خط، تزریق گاز و غیره لازم بوده تا انجام شود.

مومنیان ضمن اشاره به وظایف فرمانداری کاشان تصریح کرد: تحصیل اراضی مسیر، پاسخگویی به اشخاص حقیقی و حقوقی، اخذ مجوزهای لازم از طریق مراجع ذی‌ربط و تامین هزینه‌های جابه‌جایی بر عهده فرمانداری ویژه کاشان است.

وی میزان هزینه جابه‌جایی را سه میلیارد ریال از محل منابع داخلی فرمانداری عنوان کرد و ابراز داشت: مدت اجرای این طرح از زمان شروع عملیات اجرایی تا پایان حداکثر 90 روز است.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.