| کد خبر: 146512 |

در واپسین سفرهای تابستانی صورت می‌گیرد:

تشدید نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل مسافر جاده‌ای خراسان رضوی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی اعلام کرد: همزمان با موج دوم سفرهای تابستانی، نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل استان تشدید می‌شود.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی اعلام کرد: همزمان با موج دوم سفرهای تابستانی، نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل استان تشدید می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی، جواد وحدتی فرد گفت: عملکرد مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای مسافر خراسان رضوی با هدف نظارت بر وضعیت فنی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، پیش‌فروش بلیت و کنترل سرویس‌دهی و تأمین حقوق مسافران با هدف افزایش امنیت و رفاه مسافران تشدید می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: تأمین و ارائه خدمات مطلوب و ایمن از سوی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل، رفع نقص فنی خودروها پیش از شروع سفر، هماهنگی کامل شرکت‌ها با مسئولان اجرایی طرح، کنترل پیش‌فروش بلیت به ویژه در مناسبت‌های خاص و روزهای پیک حضور زائران از مهم‌ترین برنامه‌های این طرح است.

وحدتی فرد با تأکید بر لزوم توجه متولیان حمل و نقل جاده‌ای مسافر به اجرای این طرح در خراسان رضوی افزود: کنترل سرویس‌دهی و تأمین ناوگان مناسب در ایام اوج تقاضا و خطوط بحرانی و مقاصد درون استان، نظارت بر تأمین حقوق مسافر، کاهش تأخیر در سرویس‌دهی شرکت‌های مسافربری، افزایش کیفیت در سرویس‌دهی و نحوه پاسخگویی به زائران و مسافران از دیگر اهداف این طرح است.

وی اظهار کرد: نظارت بر حضور مؤثر و مستمر مدیرعامل و مدیر پاسخگو در دفاتر شرکت‌ها و همکاری لازم در تنظیم و ارائه گزارش‌های نظارتی روزانه و انعکاس تخلفات نیز برای ارزیابی و نظارت هرچه بهتر در روزهای پایانی پیک سفرهای تابستانی در خراسان رضوی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.