| کد خبر: 146468 |

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی تشریح کرد

◄ تدابیر ویژه اتوبوسرانی برای ترافیک اول مهر

هماهنگی‌های لازم با مسئولان مربوطه صورت گرفته تا اطلاعات مورد نیاز برای آگاهی یافتن از زمان شروع و پایان کلاس‌های درسی و تعداد دانش‌آموزان در اختیار شرکت واحد اتوبوسرانی قرار بگیرد. لذا این اطلاعات مبنایی برای برنامه‌ریزی جهت سرویس‌دهی مناسب به شهروندان خواهد بود

تین نیوز

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی، از تدابیر ویژه این سازمان به منظور بازگشائی مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، پیمان سنندجی، با اشاره به برنامه‌ریزی شرکت واحد برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 96-97، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با مسئولان مربوطه صورت گرفته تا اطلاعات مورد نیاز برای آگاهی یافتن از زمان شروع و پایان کلاس‌های درسی و تعداد دانش‌آموزان در اختیار شرکت واحد اتوبوسرانی قرار بگیرد و این اطلاعات مبنایی برای برنامه‌ریزی جهت سرویس‌دهی مناسب به شهروندان خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد: ترمیم ایستگاه‌ و سرپناه‌ و رفع مشکلات مسیر از دیگر اقداماتی است که پیش از بازگشایی مدارس صورت خواهد گرفت، خودروهای گشت، سرویس بی‌سیم‌های ثابت و سیار، باجه‌های خطوط، ایستگاه‌ها و سرپناه‌ها پیش از آغاز مدارس آماده‌سازی خواهند شد.

سنندجی با تاکید بر این نکته که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نظافت همه اتوبوس‌ و مینی‌بوس‌های تحت پوشش و شناسایی در دستور کار قرار گرفته است، یادآور شد: به منظور برقراری نظم بیشتر رانندگان موظف خواهند بود تا از لباس‌های فرم متحدالشکل استفاده کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران، دستوالعمل استفاده حداکثری از ناوگان اتوبوس‌رانی به شرکت‌های خصوصی تحت نظارت در محدوده سرویس‌رسانی مناطق و محدوده‌ها و هماهنگی‌های لازم در خصوص فعال کردن کلیه باجه‌های فروش کارت بلیط صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که در صورت اعلام نیاز از سوی آموزش و پرورش توان لازم برای تامین سرویس ایاب و ذهاب مدارس با استفاده از میدل‌باس، مینی‌بوس و اتوبوس‌های بخش خصوصی تحت نظارت این سازمان وجود دارد، یادآور شد: با بازگشایی مدارس، عوامل گشت از ابتدا تا پایان ساعت کار خطوط در آماده‌باش کامل هستند و ناوگان خطوط، با ظرفیت کامل به سرویس‌دهی مشغول هستند و لذا هماهنگی‌های لازم با عوامل مستقر در شهرداری‌ها به منظور نظارت بر خطوط صورت گرفته است.

سنندجی با تاکید بر ضرورت تسهیل در امر آمد و شد با توجه به افزایش 30 درصدی مسافر در روز نخست مهرماه، گفت: هم‌زمان با تعطیل شدن مدارس و مراکز آموزشی به ایستگاه‌های مستقر در مجاورت آن‌ها اتوبوس اعزام خواهد شد و عوامل نظارتی نیز در مکان‌های پرمسافر و گلوگاهی شبکه مستقر می‌شوند و موارد ترافیکی و مشکلات راهبردی در سطح شبکه خطوط به سرعت به مرکز کنترل ترافیک گزارش خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برخی ویژگی‌های سیستم نظارتی مجهز این  سازمان افزود: از طریق سایت نظارت تصویری، عوامل مربوطه ناظر عملکرد واحدها بوده و موارد و مشکلات را به مسئولین گزارش خواهند داد، همکاران ما در بخش‌های پشتیبانی و فنی به صورت کامل تا 15 مهرماه ازحداکثر توان پرسنلی خود استفاده خواهند کرد.

سنندجی در ادامه به بازسازی 35 دستگاه اتوبوس برقی هم‌زمان با بازگشایی مدارس و بهره‌برداری از این تعداد اتوبوس خبر داد و افزود: در حوزه سرویس مدارس تنها اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌هایی قادر به فعالیت هستند که دارای برچسب معاینه‌فنی  معتبر باشند، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بخش سرویس مدارس ۱۲۰ اتوبوس و مینی‌بوسبه کار جابه‌جایی دانش‌آموزان خواهند پرداخت.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: به منظور خدمات رسانی بهتر به دانش  آموزان‌، مراکز آموزشی مانند دبستان، دبیرستان ، دانشگاه و آموزشگاه به تفکیک تعداد مراکز آموزشی تحت پوشش هر سامانه شناسایی شده و خدمات مناسب به هریک از بخش‌ها ارائه خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.