| کد خبر: 146457 |

شهرستان بهمئی از بن بست خارج می‌شود

مدیر راه و شهرسازی شهرستان بهمئی گفت: با بهره‌برداری از جاده ارتباطی لیکک به جایزان، شهرستان بهمئی از بن بست خارج می‌شود.

تین نیوز

 مدیر راه و شهرسازی شهرستان بهمئی گفت: با بهره‌برداری از جاده ارتباطی لیکک به جایزان، شهرستان بهمئی از بن بست خارج می‌شود.

علی خوبی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهمئی اظهار داشت: با اجرای پروژه جاده ارتباطی لیکک به جایزان، شهرستان بهمئی و لیکک مرکز این شهرستان در مسیر ترانزیتی و کریدر شمال و مرکز به جنوب کشور قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: جاده لیکک به جایزان در نزدیکی جایزان (دهستان قلمود) به جاده امیدیه، ماهشهر و آبادان و از طرف لیکک پس از اتصال به شهر تشان به جاده ارتباطی "تشان-لنده و پاتاوه" وصل می‌شود.

خوبی‌نژاد افزود: طول این مسیر حدود 60 کیلومتر تا جاده دهدشت-پاتاوه و 25 کیلومتر تا جاده جایزان-امیدیه بوده که امیدواریم در کمترین زمان ممکن با نگاه مساعد مسئولان استانی و کشوری به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اهداف و مزیت‌های احداث جاده ارتباطی لیکک به جایزان، ادامه داد: تسریع در پشتیبانی  و نگهداری از  چاه‌های نفت منطقه و شهرستان توسط واحدهای مربوطه در شهرستان‌های امیدیه و آغاجاری، استفاده از منطقه گردشگری تنگ  و ماغر و سولک برای مردم شهرستان‌ها و استان‌های همجوار و کاهش طول مسیر نسبت به وضع موجود و صرفه جویی در زمان، مصرف سوخت و استهلاک خودرویی از جمله این مزیت‌ها است.

مدیر راه و شهرسازی شهرستان بهمئی افزود: استفاده  عشایر منطقه از مسیر ارتباطی و تسهیل در رفت و آمد آنان، کم شدن ترافیک و کاهش تصادفات جاده لیکک به بهبهان و حومه بهبهان و همچنین خروج شهرستان بهمئی از بن بست با اجرای این پروژه صورت می‌گیرد.

خوبی‌نژاد تصریح کرد: با اجرای پروژه جاده ارتباطی لیکک به جایزان ارتباط اهالی دهستان‌های جولکی، سر جولکی، اسلام آباد، قلمود و شهرهای جایزان، آقاجری، امیدیه و ماهشهر آسان‌تر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.