| کد خبر: 14520 |

اسقاط خودورهای فرسوده فقط در مراکز مجاز انجام شود

تین نیوز | سرپرست معاونت نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت: فرایند اسقاط خودروهای فرسوده فقط در مراکز اسقاط مجاز که تحت نظارت ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت فعالیت می‌کنند انجام خواهد شد.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی ستاد مدیریت حمل و نقل، سرپرست معاونت نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت: کنسرسیوم مراکز اسقاط تنها مبادی جمع آوری خودروهای فرسوده نبوده و ضمن اینکه این کنسرسیوم انحصاری نیست،سایر تشکلها و 126 مرکز اسقاط و همچنین کلیه واردکنندگان خودرو می توانند در خصوص جمع آوری و ثبت نام خودرو فرسوده اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: لازم به ذکر است فرایند اسقاط فقط در مراکز اسقاط مجاز که تحت نظارت ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت فعالیت می نمایند انجام خواهد گرفت.
 
محمد حیدری پاشاکی با اشاره به مراجعه مستقیم واردکنندگان به مراکز اسقاط سراسر کشور گفت: این امکان وجود دارد تا واردکنندگان به 126 مرکز سراسر کشور مراجعه نمایند و در صورتی که با قیمت و شرایط بهتری مواجه شدند همکاری کنند.
 
وی در پایان تاکید کرد: انحصاری برای این کنسرسیوم در نظر گرفته نشده است و این کنسرسیوم به عنوان بخش خصوصی و در کنار تمامی مراکز اسقاط در این طرح همکاری دارند.
 
حیدری پاشاکی هدف از تشکیل این کنسرسیوم را آشنایی و دسترسی راحت تر واردکنندگان اعلام کرد و افزود: قیمت و کنترل بازار از مواردی است که این کنسرسیوم دنبال می‌کند که به صورت عادلانه و متعارف انجام شود.
 
سرپرست معاونت نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت پیش بینی کرد: که کنسرسیوم های دیگری از تشکل های واردکنندگان و مراکز اسقاط به این جمع اضافه خواهند شد.
 
وی خاطرنشان کرد: لازم به توجه است که این کنسرسیوم ها در خصوص جمع آوری خودرو به عنوان بخش خصوصی در این عرصه فعالیت می کنند.
 
محمد حیدری با اشاره به پایان مهلت یک ماهه به واردکنندگان خودرو گفت: از 26 تیر ماه همه واردکنندگان موظف هستند با توجه به میزان سوخت مصرفی خودروهای وارداتی، خودرو فرسوده اسقاط کنند.
 
وی تمامی مراکز اسقاط خودروهای فرسوده در سراسر کشور را آماده اسقاط خودروی فرسوده اعلام کرد و افزود: تعدادی از این مراکز توانسته اند با توافقی که داشته اند تشکیل یک کنسرسیوم بدهند که این کنسرسیوم تلاش می‌کند روند اسقاط را برای واردکنندگان تسهیل نماید و گرنه تمامی مراکز اسقاط کشور امکان صدور برگه اسقاط و روند آن را خواهند داشت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.