| کد خبر: 14457 |

چهارخطه شدن محور گهرباران با کمبود اعتبار مواجه است

تین نیوز | مدیر ساخت و توسعه راههای اداره كل راه و شهرسازی مازندران درباره عملیات ارتقاء و تعریض محور اسلام آباد -گهرباران عنوان کرد: كمبود اعتبار و عدم تخصیص مناسب روند اجرای عملیات چهارخطه شدن این محور را دچار مشكل كرده است.
 
علی اكبر ییلاقی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از محور گهرباران، یكی از اهداف راه و شهرسازی استان را ایمن سازی محورها جهت تامین سلامت كاربران جاده ای بیان کرد و گفت: محور مذكور از محورهای فرعی پر ترافیك استان بوده كه علاوه بر شكل گیری واحدهای صنعتی در طرفین محور و وجود فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری ضرورت ارتقاء محور از فرعی به اصلی را امری اجتناب ناپذیر نموده است.
 
مهندس ییلاقی اظهار داشت : از سال 1387 از محل اعتبارات استانی و نیز سازمان راهداری كشور چهارخطه این محور آغاز و تاكنون نیز از ابتدای سه راهی اسلام آباد تا فرودگاه عملیات چهار خطه همراه با تملك تعدادی از واحدهای تجاری انجام و جداكننده میانی نیز نصب و حدفاصل اسلام آباد تا چهار راه وركلا به طول 6 كیلومتر عملیات زیر سازی و آسفالت در یك طرف انجام شده است.
 
مدیریت ساخت و توسعه راهها اداره كل راه و شهرسازی مازندران در خصوص دیگر اقدامات انجام یافته در سطح محور مذكور خاطر نشان ساخت : اتمام مطالعات عملیات تعریض از چهار راه وركلا به طول 19 كیلومتر ( در امتداد مسیر اسلام آباد ) و ایمن سازی سه رهی پنبه چوله با احداث رمپ ورود و خروج از دیگر اقدامات این اداره كل برای ارتقاء و افزایش ضریب ایمنی بوده است.
 
وی از آزادسازی اراضی چهار راه وركلا به عنوان یكی از چالش های اجرایی این پروژه برشمرد و تاكید کرد : این اداره كل آمادگی كامل داشته كه در صورت آزاد سازی اراضی منطقه عملیات ارتقاء محور را آغاز کند.
 
ییلاقی در خاتمه خواستار توجه جدی همه مسولین ذیربط برای اتمام نهایی عملیات تعریض و چهارخطه شدن محور مذكور شد.
 
گفتنی است طول محور اسلام آباد _ گهرباران 29 كیلومتر است .

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.