| کد خبر: 14443 |

مدیرکل حمل‌ونقل‌وپایانه های استان خراسان رضوی در گفتگو با تین‌نیوز:

◄ خراسان رضوی با افزایش نرخ کرایه سفر جاده‌ای مخالف است

تین نیوز | مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان خراسان رضوی با اشاره به رقابت در سفر میان ریل، جاده و هوا در این استان تصریح کرد: اصناف حمل و نقلی مسافر بین شهری و همچنین اداره حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی با افزایش نرخ کرایه مخالف هستند.

جواد وحدتی فرد در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به درخواست بسیاری از شرکت های حمل و نقل مسافر برای افزایش نرخ کرایه ها اظهار داشت: اصناف حمل و نقلی مسافر بین شهری در استان خراسان رضوی به دلیل وجود رقبای فراوان در بخش قطار و هواپیما با سازمان راهداری و حمل و نقل هم عقیده هستند.

وی افزود: در حال حاضر تعاونی ها و شرکت های حمل و نقل مسافر بین شهری خراسان رضوی مخالف افزایش قیمت ها و حاضر به ادامه فعالیت خود با قیمت های فعلی هستند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی با اشاره به شروع سفرهای تابستانی پس از ماه مبارک رمضان بیان داشت: با برگزاری جلسات هماهنگی برای نظارت بر پایانه ها، مجتمع های رفاهی و ایمنی راه در آمادگی کامل برای استقبال از هموطنان به سر می بریم.

وحدتی فرد با توجه به نقاط حادثه خیز در جاده های استان خراسان رضوی گفت: این نقاط امسال با اطلاع رسانی پررنگ تری نسبت به سال گذشته برای مسافران مشخص شده است، همچنین گشت های راهداری به طور تمام وقت در جاده ها مستقر هستند.

وی در پایان با اشاره به 23 مجتمع  رفاهی فعال در سطح جاده های استان تاکید کرد: رانندگان و مسافران برای رفع خستگی، استراحت و حفظ ایمنی در بین راه حتما از رانندگی خودداری کنند، همچنین در طول تابستان ماموران نظارتی برای کنترل کیفیت خدمات هر چه بهتر مجتمع های رفاهی و خدماتی استان خراسان رضوی در این مکان ها حضور شفاف دارند.  

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.