| کد خبر: 14426 |

بازگشایی پل سیدالشهدا منوط به انجام تعهد راه و شهرسازی است

تین نیوز | شهردار زنجان عدم ورود راه و شهرسازی برای انجام تعهد خود در بخش جنوبی پل سیدالشهدا را از مشکلات پیش رو برای باز کردن پل سیدالشهدا طی یک ماه آینده برشمرد و گفت: بازگشایی این مسیر منوط به انجام این تعهد در آسفالت این مسیر است.
 
محسن امین با اشاره به اینکه کارهای اصلی در پروژه پل سیدالشهدا انجام شده است، اظهار داشت: این پروژه در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
وی با بیان اینکه بعد از در اختیار گرفتن مدیریت شهرداری زنجان برای تکمیل پروژه پل سیدالشهدا 4 میلیارد تومان قرارداد امضاء کرده است، اضافه کرد: این پروژه را از 63 درصد پیشرفت فیزیکی تحویل گرفته است.
 
شهردار زنجان هزینه انجام شده برای قبل از دوران مدیریت خود در شهرداری زنجان را برای پروژه پل سیدالشهدا 18.5 میلیارد تومان بدون احتساب هزینه‌های تملک اعلام کرد.
 
این مسئول در پاسخ به سئوالی در مورد اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه پل سیدالشهدای زنجان گفت: برآورد نهایی باید بعد از پایان پروژه انجام شود چراکه بخشی از کار توسط خود شهرداری در حال انجام است.
 
امین باز شدن گره ترافیکی منطقه را از مزایای بازگشایی پل سیدالشهدا دانست و تاکید کرد: باز شدن گره ترافیکی از ورودی کردستان، روان شدن ترافیک منطقه به سمت خیابان فردوسی، روان شدن ترافیک شرق به غرب منطقه به طرف خیام و تامین همه گردش‌ها از مزایای بازگشایی این پل است.
 
وی عدم ورود راه و شهرسازی برای انجام تعهد خود در بخش جنوبی پل سیدالشهدا را از مشکلات پیش رو برای باز کردن پل سیدالشهدا طی یک ماه آینده برشمرد و ادامه داد: بازگشایی این مسیر منوط به انجام تعهد اداره کل راه و شهرسازی در آسفالت جنوب این پل است.
 
شهردار زنجان تاکید کرد: اگر راه و شهرسازی به تعهد خود برای آسفالت بخش جنوبی پل سیدالشهدا عمل نکند بازگشایی مسیر با مشکل مواجه می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.