| کد خبر: 14401 |

مرمت جاده دسترسی منطقه «دلی‌بجک» کبگیان تا قبل از فصل سرما

تین نیوز | معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد گفت: جاده دسترسی منطقه «دلی‌بجک» کبگیان تا قبل از فصل سرما مرمت شود.
 
شاهرخ کناری به وضعیت راه‌های ارتباطی در سطح شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: وسعت راه‌های روستایی شهرستان بسیار گسترده بوده که بر اساس اولویت‌بندی اعتباراتی به آن‌ها اختصاص داده شد.
 
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه بزرگترین شهرستان استان محسوب می‌شویم و مشکلات عدیده‌ای در حوزه راه بویراحمد داریم، گفت: امیدواریم با همت و توجه هرچه بیشتر بتوان این مشکلات را برطرف کرد.
 
کناری با بیان اینکه صعب‌العبور بودن و پراکندگی روستاها خود عاملی در بروز مشکلات و رفع موانع است، گفت: در سال جدید بر اساس اولویت‌بندی و کارهای کارشناسی شده سعی در رفع مشکلات و هموار کردن جاده‌های ارتباطی مناطق روستایی را در دستور کار داریم.
 
این مسئول از مشکلات مهم شهرستان بویراحمد را صعب‌العبور بودن راه‌های ارتباطی روستاهای دوردست عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود این شهرستان به دلیل وسعت و جمعیت آن بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
 
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد از جاده‌های روستایی دارای مشکل را منطقه دلی‌بجک کبگیان عنوان کرد و گفت: بر اساس بازدید صورت گرفته مسافت روستا تا جاده ارتباطی اصفهان قریب به 16 کیلومتر است که اداره راه و شهرسازی قول همکاری و مساعدت لازم را داده است.
 
کناری در ادامه با اشاره به موقعیت جغرافیایی روستای دلی‌بجک و نیاز مبرم آن به جاده ارتباطی مناسب، بیان کرد: راه و شهرسازی موظف است تا قبل از فصل سرما با توجه به امکانات و ادوات راهسازی خود این جاده را تا اطلاع ثانوی مرمت کند.
 
این مسئول اذعان کرد: با توجه به اولویت‌بندی پروژه‌های راه در سال جاری تنها می‌توان جاده ارتباطی دلی‌‌بجک را مرمت کرد تا مردم منطقه در تردد و رفت و آمد با مشکل خاصی مواجه نشوند.
 
کناری خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و ظرفیت‌های بالای کشاورزی، دامداری و باغداری در روستا ضروری است که در سنوات بعد از اولویت‌های مهم راه و شهرسازی باشد.
 
روستای دلی‌بجک از توابع بخش کبگیان شهرستان بویراحمد در 51 کیلومتری مرکز استان واقع شده که مردم منطقه به دلیل عدم راه آسفالته مناسب در زمان رفت‌ و آمد دچار مشکلات فراوانی می‌شوند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.