| کد خبر: 143335 |

موسوی اعلام کرد:

ترابری مسافر در بنادر قشم به مرز شش میلیون نفر سفر رسید

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از تخلیه و بارگیری بیش از دو میلیون تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی و ترابری ۵.۹ میلیون نفر- سفر در بنادر جزیره عجایب هفتگانه خلیج‌فارس طی چهار ماه اخیر خبر داد.

تین نیوز

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از تخلیه و بارگیری بیش از دو میلیون تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی و ترابری ۵.۹ میلیون نفر- سفر در بنادر جزیره عجایب هفتگانه خلیج‌فارس طی چهار ماه اخیر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، سید باقر موسوی ضمن تشریح آمار عملکرد بنادر قشم طی دوره زمانی چهارماهه نخست سال ۹۶ اظهار داشت: طی این مدت، دو میلیون و ۱۷۳ هزار و ۷۳۸ تن انواع کالاهای نفتی و غیرنفتی تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: از این رقم، دو میلیون و ۱۳۰ هزار و ۲۱۸ تن مربوط به کالاهای غیرنفتی و ۴۳ هزار و ۵۲۰ تن به فرآورده‌های نفتی اختصاص دارد.

صادرات و واردات بیش از ۳۵ هزار تن کالا

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از صادرات و واردات حدود ۳۵ هزار و ۴۴۸ تن کالای غیرنفتی در بنادر این جزیره طی مدت یاد شده سخن به میان آورد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، پنج هزار و ۱۳۴ تن کالای صادراتی و ۳۰ هزار و ۳۱۴ تن محموله‌های وارداتی طی این مدت صورت گرفت.

موسوی حجم عملیات کابوتاژ کالاهای غیرنفتی در بنادر این جزیره را بالغ بر دو میلیون تن اعلام کرد.

ترابری ۵ میلیون نفر سفر طی چهار ماه

این مقام مسئول همچنین به کارنامه فعالیت‌های مسافری در جزیره قشم نیز اشاره کرد و گفت: ترابری پنج میلیون و ۹۶۳ هزار و ۲۲۸ نفر-سفر در بنادر مسافری قشم به ثبت رسید.

جابجایی ۱۴۰۰ نفر گردشگر با کشتی کروز سانی

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم با اشاره به فعالیت کشتی کروز سانی، گفت: طی چهار ماه اخیر، تعداد یک هزار و ۳۵۸ نفر مسافر و گردشگر از طریق این کشتی تفریحی و گردشگری سفر دریایی ایمن بین جزایر کیش و قشم را تجربه کردند.

تخلیه و بارگیری حدود ۲۳۰۰ TEU کانتینر

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم در پایان گفت: طی این مدت، دو هزار و ۲۶۳ TEU کانتینر در بنادر بهمن و کاوه تخلیه و بارگیری شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.