| کد خبر: 141239 |

اخطار به خودی ها

پول های کثیف و معامله برای انتخاب شهردار و معاونانش؟!

برخی از اصلاح طلبان اخطار های داده اند مبنی بر اینکه شنیده شده برای انتخاب شهردار و معاونانش معاملاتی در حال صورت گرفتن است.البته پایه این حرف و حدیث ها را خود شورایی نهادند رای به شهردار با کابینه اش یعنی دخالت در امور اجرایی.

تین نیوز

برخی از اصلاح طلبان اخطار های داده اند مبنی بر اینکه شنیده شده برای انتخاب شهردار و معاونانش معاملاتی در حال صورت گرفتن است.البته پایه این حرف و حدیث ها را خود شورایی نهادند رای به شهردار با کابینه اش یعنی دخالت در امور اجرایی.

این روزها بحث انتخاب شهردار تهران بسیار داغ است و گمانه زنی‌ها بسیاری در این باره صورت می گیرد.

شورای پنجم که همگی از اعضای لیست امید بودند و کرسی ها نظارت را گرفتند باید بزودی شهرداری برای تهران انتخاب کنند که به گفته خودشان پاکدست باشد.

گزینه های پیش رو برای شهرداری تهران در حال حاضر نجفی، مرعشی، مهرعلیزاده، افشانی، کولایی، بیطرف و شریعتمداری است. البته بیطرف و شریعتمداری بر اساس شنیده ها در کابینه حضور می یابند والبته بیطرف قبلا هم انصراف خود را در فضای مجازی منتشر کرده هر چند که برخی شورایی ها به جد می گویند کسی انصراف نداده است.

البته شنیده شده رایزنی ها برای حضور یک کاندید دیگر هم در دستور کار است.

در بین گزینه ها فعلاً حضور نجفی در شهرداری تهران پررنگ تر است و همچنین شنیده شده لابی های گسترده ای در این باره صورت گرفته و همین امر نیز حواشی ایجاد کرده است.

برگ دیگری از افتخارات شورای پنجم/ دخالت در انتخاب معاونین شهردار

بر اساس قانون شهردار تهران باید خودش معاونین و مدیرانش را انتخاب کنند و شورایی ها نباید در این زمینه ورود کنند اما این بار شورایی ها می خواهند به صورت مستقیم در انتخاب معاونان شهردار دخالت کنند و به صراحت اعلام کردند به شهردار و کابینه اش با هم رای می دهیم و این کار باعث بروز نگرانی ها شده است.

از گوشه و کنار شنیده می شود(در پست های توییتی برخی اصلاح طلبان) معاملاتی برای پست های شهرداری در حال صورت گرفتن است.

به گزارش فارس، شهرداری تهران یک نهاد اجتماعی است وباید مسئولانش برای شهری با بیش از 8 میلیون نفر جمعیت باید اقداماتی انجام دهند و رفاه شهروندان را فراهم کند و بهتر است شهرداری فارغ از مسایل سیاسی انتخاب شود و فردی انتخاب شود که به فکر مردم باشد نه مطامع سیاسی.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.